Selges Red Rock Mattebox Deluxe Bundle selges

En tråd i 'Selges/kjøpes' startet av GeEzah, 11 Apr 2011.

1. GeEzah

GeEzah Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    RR Mattebox Deluxe Bundle selges.
    http://store.redrockmicro.com/Catalog/microMatteBox-for-15mm-Lightweight/microMatteBox-Deluxe-Bundle

Pris: 5200 ,- kr Kjøpte den for to å siden, har blitt brukt 5-6 ganger på ett par musikkvideoinnspilinger. Som ny.
    Alt tilbehør følger med, og det følger også med originalesken fra Red Rock med all foamen (som er klar til å bli lagt i en flightcase)

Nypris for å kjøpe fra statene er 5300 + frakt (1000,-) + moms/toll (1350,-) = 7650. Du sparer ca 2300.

Får litt vondt i magen ved tanken på å selge den, men grunnet økonomien i husholdningen må den finne seg ny eier. Kamera ditt ser aldri så sexy ut som når den har en stor mattebox på seg (ja, og så er det kjekt med filtre og slikt).

Send mail til simon@olsenmedia.net hvis du er interessert.

Har også ett par andre ting jeg kan selge:

RR Follow Focus bundle v1
    http://store.redrockmicro.com/Catalog/microFollowFocusBundles15mm/microFollowFocusv2IndieBundle
    Nesten samme som denne, bare første versjonen. Eneste forskjellen er at hjulet på V1 er flatt mens den er mer ovalt på V2. Følger med Focus Whip http://store.redrockmicro.com/Catalog/Accessories/microWhip-Bundle

Red Rock Micro M1 35mm adapter med Nikon feste + microX flip http://store.redrockmicro.com/Catalog/microXEncoreFlipAccessory/microXEncoreflipaccessorykit

Diverse Nikon objektiver til bruk på M2 adapter.

2. Eriksenfilms

Eriksenfilms Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Sv: Red Rock Mattebox Deluxe Bundle selges

Frister å kjøpe både matteboxen og follow focusen, men får vondt i magen ved tanken på at økonomien er mildt sagt drit.

Begge disse finnes på Ebay for en mye lavere pris, så om du vil få det solgt bør du sette ned prisene slik at vi uten tilstrekkelig med penger har råd, og fortsatt har litt igjen på å leve.

Hva mener du om det? :) Virker ikke som om noen andre er interesserte.

3. GeEzah

GeEzah Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Joda, kan sette den ned til 4500 ,- kr.

Mer enn det setter jeg den ikke ned da den er i perfekt stand. Det er en vare som ikke mister verdi så lenge det ikke er bruksskader på den eller det kommer nytt patent ut på markedet.
    Når sant skal sies har jeg vel ikke akkurat gått inn med sjel for å selge denne, har bare annonsert den her på forumet. Må selge den, men har ikke lysst :)

-Simon

4. KriEXss

KriEXss Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Jeg kjøper den!

5. mathiasvinje

mathiasvinje Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

hvor mye skal du ha for 35 mm adapteren?

6. GeEzah

GeEzah Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Sorry for sen tilbakemelding folkens.

Adapteren alene uten rails men med micro x, kan jeg selge for 2000,-. Det er 1. generasjons M1, men medfølgende microx for å snu bildet rett vei.

Matteboxen er fremdeles til salgs til 4500 + porto

7. GeEzah

GeEzah Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

BUMP!
    Nå skal vi visst til Gran Canaria, og da kan det være greit med litt ekstra i ferien.

Red Rock Adapteren (uten rails og plate), inkl Mixro X (1. gen M1), med Nikon feste går nå for 900,-

Redrock Mattebox Deluxe Edition med alt tilbehør: 3500,- eller kom med bud. Ser mange har den ute til 4000-5000,-
    Veldig pent brukt.
    Perfekt for musikkvideoer og kortfilmer. Kan brukes med eller uten filtre.
    Av egen erfaring, og jeg sier det uansett hvor teit det høres ut, så får du veldig mye ekstra cred når du kommer på opptak med denne på DSLR eller videokamera riggen din.

Er litt treig med å svare på meldingene her inne, men gjerne send meg mail på simon@maszive.com

Sist redigert: 13 Jun 2012

Del denne siden