Registrer deg på denne filmsiden.

En tråd i 'Reklame !' startet av mariusp, 3 Sep 2008.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. mariusp

mariusp Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Vi håper på å bli større etter hvert, men er ganske fornøyd med resultatet. Les anmeldelser, nyheter og diskuter på www.movieworld.niceboard.net

Vær så snill å registrer deg! :) :D

2. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Registrer deg på denne filmsiden.

Jeg trodde det var mot god folkeskikk å reklamere for andre forum på et annet forum. Designet var noenlunde fint, kanskje litt mørkt og kjedelig, men ellers mye bedre en nye NAF. Det at du ikke engang har din egen nettside heller ei din egen server er mer en nok grunn til å holde seg langt unna forumet ditt. Det er slike forum som plutselig er borte. Og hva er poenget med engelskt navn på et norskt forum? Men jeg må virkelig innrømme at du ikke har lagt opp forumet slik at man kan diskutere relevante ting i forhold til film. Klassikere? Nettspill? TV-serier?

Jeg har sett flere slike poster som din, folk som vil reklamere for sine egne filmforum, og gang på gang så prøvde jeg å tråkke ideen dems ned i søla da NAF var godt nok. Nå som NAF suger balle syns jeg det er flott at folk vil lage et nytt og bedre filmforum, men jeg føler ditt forum trenger mer arbeid før det kan lanseres. I tillegg burde du jobbe litt mer med kategoriene dine. Du kan feks stjele alt fra NAF, så er du allerede halvveis der!

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden