Remastering av bilde ?

En tråd i 'Visuelle effekter' startet av a-ha, 15 Aug 2010.

1. a-ha

a-ha Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei. Var medlem her for en stund tilbake og være svært aktiv. Men nå har jeg mistet den gamle acounten.

Jeg bare lurer på en ting. Er det vanskelig å. Nå vet ikke jeg hva det heter. ^^ Men liksom gjør bilde bedre. Remastering eller hva det heter av bilde, foto! Har en del forkjellige vidioer som jeg kunne tenkt og gjort dette på. Er det mulig å gjøre noe enkelt får og få det litt bedre, eller er det en enorm proses ? Foreksempel bare gjøre om til widescreen. Det kan jo hjelpe på en del. Osv. Jeg har Adobe After Effects cs3, og Adobe premiere, Og Vegas.

Er det mulig å fikse dette ? Sånn som photoshop på en måte. Der klarer jeg det på bilder, og har gjort det rundt 2 års tid nå. Men dette er altså snakk om video. Noen tut på nette elns ?

Takk for hjelp altså! :)

2. a-ha

a-ha Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Skjønner ikke helt. Er Convolution Matrix et program, eller noe redigeringen heter. http://docs.gimp.org/en/plug-in-convmatrix.html Leste litt om det her. Prøvde og skarpe opp bilde litt og la litt kontrast på bilde i sony vegas. Det ble faktisk litt bedre. Men det som er så rart er at det tar 10 min og rendere en fil på 10 mb.

Del denne siden