Reparasjon av kamera ?

En tråd i 'Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr' startet av christoffer, 12 Feb 2013.

1. christoffer

christoffer Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei, mitt halvt år gamle Panasonic AC160 har fått noen få problemer som jeg er usikker på hvor kommer fra.

For ca en uke siden brukte jeg kamera og det fungerte da helt fint. Etter det er det kun lagt i kamera bagen frem til jeg skulle bruke det i går.
    Da viste ikke LCD skjermen bilde og noen av knappene fungerer ikke (ink shutter,WB og auto/manual). Skjermen lyser opp og reagerer vist jeg endrer lys styrke i menyen, men det er bare svart.
    Viewfinderen fungerer helt fint.

Usikker på hvor problemet kommer fra, i å med jeg har vert ganske forsiktig med kamera og det har ikke blitt mistet eller eller fått noe form for harde støt når det har ligget i bagen som jeg vet om.

Kamera er kjøpt på bhphotovideo.com for under et år siden og jeg kjøpte det lite brukt av en jeg kjenner pga overgang til dslr.

Det jeg da lurer på er hva jeg bør gjøre nå ? Vil få det fikset så fort som mulig i å med det rett å slett er ubrukelig å filme noe i fullt auto.

Noen som har erfaringer med dette, kanskje vet hvor problemet ligger også ? Hvilke steder er å anbefale for reparasjon av kamera og hvor mye kan noe som dette koste ?

mvh
    Christoffer

Del denne siden