[REQ:] Kan noen lage en intro til meg?

En tråd i 'Visuelle effekter' startet av tulling03, 20 Mar 2006.

1. tulling03

tulling03 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Siden det ikke er en egen del av forumet hvor man kan ønske slikt, gjør jeg det her. Håper det er OK.

Jeg trenger en intro som jeg kan bruke før alle prosjektene mine, og jeg klarer ikke å lage den selv. Tenker noe slikt:

* Sort bakgrunn
    * En strek kommer fra ve mot høyre, og tegner skissen av noen fjell (toppene).
    * Deretter kommer det frem (under "fjellene") teksten: SevenMountain Digital. DEn skal komme gradvis til syne.
    * alt blir mye lysere før det forsvinner.

Gjerne en kul lyd også, men dette skal jeg klare selv.

Filen må være av slikt format at jeg kan sette den inn i Adobe premier Elements. Det er dessverre ingen betaling involvert, bare heder og ære.

Noen som vil prøve seg? PM for spørsmål og liknende. Takker på forhånd.

2. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Tips tips, dersom du skal få litt mer feedback på dette - er å - om ikke cash kontant, i allefall gi noe tilbake til den som tar seg tid til å gjøre dette. Da vil du sannsynligvis få flere bidrag og ha litt mer å velge i.

3. tulling03

tulling03 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Jeg vet det. Problemet er bare at jeg er ganske ny på dette, og kan liksom ikke bidra så mye til andre her... Gode ord og credits er nok dessverre det eneste. Jeg skjønner om ingen gidder, men det er lov å håpe.

Del denne siden