Revenge of the Bum......syns dere?

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av Kittehguys, 15 Des 2012.

1. Kittehguys

Kittehguys Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    0
    Hei hei.
    Bjørn-Christian fra Kittehguys her.
    Snakket om denne filmen i tråden hvor jeg introduserte oss og vi tenkte at, ja hvorfor ikke dele denne og se om folk syns noe om det.
    Det her er en film som startet som en 2min prosjekt hvor vi ville teste effekter, nettopp fått oss kamera så det var det bare å kjøre på.
    Det 2 minutter lange prosjektet utviklet seg mer og mer og vi som gruppe fikk et medlem til og da ble det oss tre som dannet Kittehguys.
    Som sagt så starte filmen som en test og utviklet seg til slutt til en 15minutters kortfilm.
    Nå ble dette filmet uten noe mer penger enn de få vi hadde, god hjelp av venner som kunne hjelpe med innspilling, men pga at filmen drøyde så mye og årstiden forandret seg så mtte vi filme om igjen det meste, til slutt så hadde vi brukt rundt 7mnd på noe som kunne vært gjort mye raskere, men slik går det nå når folk ikke har tid til å møtes når man trenger det.

Men nok om det.

Herved presenterer jeg, Revenge of the Bum Movie : Revenge of the bum [Eng dub] - YouTube

Ris eller/og ros, vi tar imot alt....:cool:

Del denne siden