Revolusjonerende produktlansering i Sør-Trøndelag

En tråd i 'Reklame !' startet av OlaHaldor, 29 Mai 2009.

1. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Javisst!! Dette er en revolusjonerende produktlansering. For omkring 8-10 timer vil det bli duket for pressekonferanse og diverse på Orkels verksted på Fannrem like utenfor Orkanger.

Produktet er en sammenleggbar tilhenger, som egner seg fint for de som befinner seg i mer urbane strøk med begrenset garasjeplass, og ikke har mulighet til å parkere en tilhenger utenfor boligen.

Onsdag ble vi oppringt av Orkel og ble forespurt å gjøre opptak til promo-video som skal rulle på TV-skjermene på utsalgsstedet (COOP OBS! i Trondheim i første omgang) - denne skulle være klar til i dag, fredag. Litt krisestemning og sjokk blandt firmaets to hoder - og vi endte opp med å si ja.

Så fra kl 18 til ca 23:30 har vi vært i monteringshallen hos Orkel og gjort opptak rett fra kamera til harddisken i Mac Proen min, klipt sammen og produsert en ferdig DVD med 45 sekunder promo.

Veldig artig å kunne ta sånne ting på sparket til tross for omstendighetene med alt mulig annet vi har å gjøre for tiden.

Promoen skal dere få se når jeg står opp igjen om noen timer. Enn så lenge får dere nøye dere med to bilder av det mobile studioet.
    [​IMG] [​IMG] [/]

2. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Revolusjonerende produktlansering i Sør-Trøndelag

Musikken syns jeg personlig er noe cheeeeeeezy - men den var visst forhåndsbestemt eller noe.

Ift. forutsetningen at vi kun hadde noen få timer på oss, ingenting var planlagt av bilder, vinkler, location eller lys syns jeg vi landet det greit ned på jorda igjen.

Vi tok med dolly for å kunne gjøre kjøringer, men gulvet var ujevnt og fint lite mulig å bruke dessverre.

Note to self: get a Glidecam or so !

Snurr film

3. THX

THX Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Sv: Revolusjonerende produktlansering i Sør-Trøndelag

Hehe, veldig "TV shop" feel på denne, but what can you do, det er tross alt bare en tilhenger :D

Virka som et greit produkt dette, først trodde jeg det var snakk om en mobil redigerings løsning, men nå er jeg med på hva det var snakk om. Kjapt greit og enkelt, digger å gjøre slike stress jobber, dem det er kjappe spenn i.

4. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Nå er i alle fall Glidecam på plass, og stabiliseringen går så som så. Trenger litt tid på det. Men på grunnlag av en halvgod stabilisert rigg er jeg ganske fornøyd med hvor smooth bildene blir! XL H1 med vidvinkel og IDX-batteri blir noe heavy for fjærearma, men skal visst gå an å bytte fjærene til noe som er stivere. Gleder meg til å sette i gang for fullt med det.

Del denne siden