Rise of Third World - filmmusikk

En tråd i 'Musikk' startet av Boblesaft, 30 Nov 2011.

1. Boblesaft

Boblesaft Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei!

Sittet og jobbet litt med en sang i FL Studio 7.

Håper du er tolmodig og hører hele sangen, fra start til slutt. Tenkte å jobbe mer med den i morgen og gjøre den lenger.

Det er også interessant om du forteller hva du tenker når du hører sangen [​IMG]

Hør den her: http://www.newgrounds.com/audio/listen/458328

- boblesaft

2. Access

Access Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: Rise of Third World - filmmusikk

Jeg prøvde å svare på denne, men så trykket jeg visst på ett eller annet, så forduftet hele greia, så jeg prøver igjen ;)

Du har rett i at man må høre hele sangen, for jeg holdt på å stoppe etter 10-15 sekunder, nettopp pga av at jeg følte det ble litt surt. Men klar i en film sammenheng der man får bilder lagt til, så kan den jo selvfølgelig oppfattes annerledes. Men, i fra 00:50 så skjer det noe, og det var faktisk så bra at jeg nesten fikk litt gåsehud, og en helt klar indikasjon på at dette kan bli noe flott og vakkert. Så, her må du ikke stoppe, for dette kan bli bra. Jeg lyttet de andre sangene/låtene dine også, og det er ikke tvil om at du har ett talent til å skape bra musikk. Den eneste (eller kanskje den viktigste) utfordringen du har (i mine ører) er selve miksingen. Det er mye lyd der, men får en følelse at noe er for høyt, noe for lavt......kanskje litt "dump" lyd der man får en følelse av at all lyden ligger i midten. Mangler litt luft. Så det jeg hadde brukt tiden på er å lære seg den kunsten, og da vil du få låtene dine til å låte helt knall.

Men som sagt, du har alt det andre, inklusiv talent, så her er det bare tut og kjør :)

Sist redigert: 19 Feb 2012

Del denne siden