Søker kameramann/regissør/partner til et humorprosjekt.

En tråd i 'Kjøp av tjenester (annonser)' startet av Sketch Comedy, 13 Feb 2012.

1. Sketch Comedy

Sketch Comedy Cadet 1

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Heisann, godtfolk!

Jeg er en 18 år gammel tesktforfatter, stand-up-komiker og skuespiller bosatt i Oslo, og snakker for det meste engelsk i dagliglivet. I denne bransjen har det nå blitt ganske viktig å skape noe selv, og internettet er en ypperlig plattform til nettopp dette formålet. Jeg har i løpet av de siste månedene jobbet iherdig med et antall korte og engelskspråklige humorsketsjer

Etter å ha latt meg inspirere av nettserier som Jake and Amir og sketsjserier som Derrick Comedy og Chappelle's Show, har jeg bestemt meg for å lage brukere på nettsider som Youtube, Collegehumor og Funny or Die, hvor vi laster opp disse sketsjene.

Det jeg ser etter er en partner. Denne partneren bør være basert i Oslo, og må kunne regissere, filme og redigere sketsjene som blir filmet. Å skrive og spille i sketsjene er også mulig for vedkommende, gitt at han/hun har bra engelsk og en forståelselse for humor.

I gjengjeld kan jeg tilby erfaring, 50% av eventuelle inntekter (hvis prosjektet får medvind i internettet, altså) og en hyggelig opplevelse.

Hvis dette høres interessant ut, må du gjerne sende en PM, så kan jeg sende over noen av sketsjene jeg har skrevet, slik at du selv får tatt en vurdering av det jeg har å tilby.

Del denne siden