Søker klippere til opplærings-prosjekt

En tråd i 'Kjøp av tjenester (annonser)' startet av OlaHaldor, 5 Aug 2009.

1. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg ble kontaktet av en pilot i USA som driver med opplæring av flysimulator over nett og på DVD. Pga. stor pågang søker han nå flere som kan være med å jobbe på prosjektet.

En video av og med ham i et småfly, som på sikt også kan være et aktuelt prosjekt å jobbe med. [ame]http://www.vimeo.com/4443372[/ame]

Jeg vet ikke stort mer selv ennå enn at han ønsker å få med fler som kan jobbe med etterarbeid, slik at han kan produsere og gi ut DVDer og opplæringspakkene oftere enn han greier på egenhånd.

Du trenger ikke være interessert i fly eller flysimulator. Men kan være mye spennende materiale å hente her om du er interessert i å lære mer om det.

Om du har programvare for å klippe og eventuelt After Effects eller lignende og kan beherske programmene helt basic, ta kontakt med meg, så skal jeg arrangere et felles møte via MSN sammen med capt. Palmer.

Du vil naturligvis få betalt for de timene du jobber på prosjektet.

2. Krsk0

Krsk0 Citizen

PM er sendt!

3. pgnja

pgnja Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    PM sendt !

4. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Da takker jeg for oppmerksomheten så langt. Vi har fått tak i nok folk og vil for øyeblikket ikke trenge fler. Men hold øynene åpne, det vil åpne seg for at flere kan bli med på dette eller andre prosjekter i fremtiden.

Del denne siden