Søker team til vikingfilm innspilling

En tråd i 'Kjøp av tjenester (annonser)' startet av Andersberg90, 28 Jun 2010.

1. Andersberg90

Andersberg90 Cadet 2

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei, Mitt navn er Anders Berg og jeg søker et crew til perioden 11- 19 Juli for innspilling på greenscreen studio.
    Jeg har behov for tre personer til å styre lys på settet, og to til å holde kamera.
    Jeg søker personer som brenner for dette, og ønsker å gi initiativ til et prosjekt som blir noe annerledes enn det vanlige.
    Innspilling på greenscreen regnes med å være unnagjort på 2-3 dager med intensiv jobbing.
    Dette er en lavbudsjettfilm og har dessverre ikke muligheten til å komme ut med store summer for betaling av arbeid, men mat og reiseutgifter blir betalt for dere på sett.

Innspilling vil foregå i Drammen eller på Tjøme i Vestfold. Dette er for tiden litt usikkert med tanke på forflytting av filmutstyr og props samt kulisser. Det vil være mulighet for å overnatte.

Lyder dette interessant, vennligst svar snarest.
    Jeg beklager for kort forvarsel, men hadde det ikke vært for at de plassene plutselig ble ledige pga brudd i et team på 20 tilfeldigvis skjedde, hadde dette vært null problem. Dette er litt kritisk i forhold til at innspillingperioden nærmer seg.
    Håper på positive svar, og gleder meg til å samarbeide med dere.
    mvh Anders Berg

2. Andersberg90

Andersberg90 Cadet 2

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Virkelig ingen interesserte?

3. pgnja

pgnja Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Kan være det er mange som er interesserte, men synd at tidsfristen er så kort. Det er ikke mange som sitter hjemme midt på sommeren uten jobb eller andre planer. Utrolig kjedelig å få sprekk så tett opp mot produksjon, vanskelig å rette opp. Men lykke til, hadde dette kommet for et par måneder siden skulle jeg meldt meg :)

Del denne siden