"Se Vest" pre teaser! Airtime productions

En tråd i 'Reklame !' startet av Airtime productions, 22 Apr 2009.

1. Airtime productions

Airtime productions Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    "Se Vest" pre teaser! Airtime productions

Vestlandet har kanskje ikke Norges mest populære skitrekk, Norges beste rails eller Norges beste hopp. Men en ting er sikkert, og det er av nivået på Vestlandet er sterkt undervurdert.

"Se Vest" er en skifilm dokumentar som omhandler de ukjente men lovende skikjørerne her på Vestlandet, og som skal vise frem hvordan sesongen til 6 kjørere fra Vestlandet foregår, og hvordan de utvikles gjennom sesongen. Offesiel kjørerliste vil bli annonsert snart!

Dette er en liten smakebit på hva som er i vente. Klippene er fra 2009 sesongen, og er redigert sammen til en slags pre teaser for å gi en liten smakebit.

http://vimeo.com/4248786

Følg med for mer info om "Se Vest"!
    Kommer i 2010!

airtimeproductions.net

Filmet med Panasonic HVX200
    Redigert med Adobe Premiere cs4

2. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: "Se Vest" pre teaser! Airtime productions

Det var jo flott det man fikk se, og heftig musikk - men det var stort sett bare to-tre forskjellige triks jeg kunne se, som gikk om og om igjen i forskjellige vinkler. Mener ikke å tråkke noen på beina - men dette blir direkte kjedelig. Prøv noe nytt! Hva med å slenge på en kar et kamera på hjelmen og se hva han ser når han suser over et hopp eller railer? Noe nytt som man ikke har sett før. Nye vinkler, nye måter å skyte på, nye stunts..

Spent på utviklingen!

3. Airtime productions

Airtime productions Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Takk!
    Variasjonen i triks er nok litt større enn det du tyder til her, men den vil selvfølgelig være i en helt annen skala med en hel sesong med filming, ikke bare noen dager. Som sagt er dette bare noe vi har filmet i påskeferien og vinterferien, det ligger ikke så altfor mye tanke bak de fleste klippene her i forhold til hvordan det vil bli neste år. Tenkte egentlig bare å redigere det sammen til en smakebit for å vekke litt oppsikt rundt prosjektet. Filmingen til selve Se Vest er enda ikke begynt.

4. Christian m

Christian m Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Hey, der var jo helikopteret jeg filma fra i helga jo 8)

Men som olahaldor skrev, det blir litt mye likt. Jeg er mer store fjell og mye snø på ski så jibbing er ikke helt min greie uansett, men litt mer variasjon i hva for triks som vises hadde gjort det mer interessant. Men musikkvalget derimot helt topp!

Del denne siden