Selges: Canon7D(15-85mm) m/ skulderrigg og monitor

En tråd i 'Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr' startet av KriSsN, 6 Feb 2013.

1. KriSsN

KriSsN Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei,

Jeg selger da en ganske rimelig pakke til deg som interesserer deg for å lage kortfilm/film og som er på utkikk etter bra utstyr til produksjonen. Jeg har da ett Canon 7D med 15-85mm linse som er en helt utrolig bra linse! Den er i prisklassen 3-4.000,- (ny) og kameraet ligger på rundt 9-10.000,- uten linse om jeg ikke husker feil. Kamera m/ linse er kjøpt på JapanPhoto i starten av 2012. Skulderriggen og monitoren er kjøpt på FotoVideo sommeren 2012.

Hele pakken er veldig lite brukt ettersom det bare er brukt på skolen og ikke på fritiden ettersom jeg ikke har tid til å drive med film lenger. Jeg kan si at det ser så godt som nytt ut, eneste problemet er at laderen til monitoren har streiket.. men ny fåes kjøpt på FotoVideo for en 500 lapp ca.

Selger hele pakken for rundt 7-8500,-
    Er du interessert så send meg en mail på kriss2@live.no eller send meg en PM her på forumet.
    Første mann til mølla, dette skal fort bort!

Mvh
    Kristoffer

2. KriSsN

KriSsN Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: Selges: Canon7D(15-85mm) m/ skulderrigg og monitor

Bump! Må få unna utstyret så fort som mulig. Kan selge rigg og monitor hver for seg.
    Rigg = 3000,-
    Monitor = 1500,-
    Rigg og monitor = 4000,-

3. MADSN

MADSN Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

jeg følger med på tråden for å si det sånn, men jeg kunne ikke ha kjøpt det før om en måned uansett. Er sikkert tatt før det!

4. KriSsN

KriSsN Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Hei, får du penger til hele pakken om en måned da eller? Hvis du gjør det, så kan jeg muligens holde av det til deg!

- Kristoffer

5. MADSN

MADSN Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Jeg kan desverre ikke si noe sikkert nei. så ikke tenk på meg. Du får nok noen bud om ikke så lenge! meget bra pris du la fram! kan jeg spørre hva skulder rigg og linse det er du selger forresten?

6. KriSsN

KriSsN Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Hei,
    Objektivet er: Canon EF-S 15-85mm F3.5-5.6 IS USM Normalzoom med Optisk Stabilisator - FotoVideo

Skulderrigg: Benro Videorigg DV30C Skulderstøtte med følgefokus - FotoVideo

Som sagt, utstyret (skulderrig og monitor er brukt kun 1 gang) og kamera er tatt veldig godt vare på. Ingen riper eller form for støv på linsen.

- Kristoffer

7. ee95ee

ee95ee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Hadde jeg fått solgt mitt kamera, og fått tak i pengene så hadde jeg lett kjøpt hele pakka!

Del denne siden