Selges Sennheiser EW 100 G3 trådløst myggsett med ekstra håndholdt mic Sennheiser MD46

En tråd i 'Selges/kjøpes' startet av subsoniq, 16 Mai 2012.

1. subsoniq

subsoniq Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Må kvitte meg med mer av film-utstyret mitt for å få råd til dykkeutstyr og selger derfor det trådløse myggsettet mitt.
    innneholder SK100, EK100 sender og mottaker klasse D, som vil fungere fint med de nye lovene fra post&teletilsynet fra 2013.
    Følger også med en xlr adapter til å plugge i mikrofon og en mygg med kulekarakteristikk og xlr-mjkabel.

Selger også den håndholdte micen min Sennheiser MD 46, enten samlet eller separat.
    Dette er den håndholdte micen som NRK og Tv2 bruker på nyheter og dokumentarer.

Gi bud over 3000,- +frakt
    Kan sees og testes i Oslo.

les mer her
    Sennheiser Worldwide - ew 100-ENG G3

2. alekstef2

alekstef2 Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    2
    Poeng:
    125
    Sv: Sennheiser EW 100 G3 trådløst myggsett med ekstra håndholdt mic Sennheiser MD46

Vet at G3 kan modifiseres til å fungere med de nye frekvensene, men antar at de du selger ikke er modifisert - stemmer dette? I så tilfelle syns jeg det er rimelig om du opplyser at dette er en ekstra kostnad som må tas i løpet av 2012.

3. subsoniq

subsoniq Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Sennheiser EW 100 G3 trådløst myggsett med ekstra håndholdt mic Sennheiser MD46

Beklager men her tar du feil.

G3 begynner på 780mhz og du har derfor ca 14 kanaler tilgjengelig opp til 790 mhz.

Så dette fungerer fint uten å modifiseres!

4. Mario

Mario Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Hei.

Er prisen inkludert denne Sennheiser MD 46? Det linken du har lagt ved, er det bilde av det du refererer til i de første setningene?

5. subsoniq

subsoniq Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Jeg kunne kanskje vært litt klarere på prisen på MD46 også.
    Den kan selges separat eller sammen med kitet men den koster ca 3000 ny, så om du vil ha kitet og MD46 regner jeg også med at du byr noe høyere.

Jeg tok bilder av utstyret nå for å legge ut her og jeg så akurat at noen har bytta ut xlr adapteren min med en G2 ved utleie. Dårlig gjort men for sent for meg å gjøre noe med det nå.

Jeg må derfor korrigere tidligere post og si at jeg selger settet som et EW 112 med trådløs sender og mottaker, kabler og mygg og vindhette som Generasjon 3, og at du får med en G2 xlr adapter om du vil i samme prisen. Grunnen til at G2 ikke vil fungere etter 2013 er som tidligere nevnt at post & teletilsynet har gjort om reglene og alt over 791 mhz vil ikke fungere etter 2013.

Det trådløse settet EW112 som er tilsvarende EW100 bare uten xlr adapteren går som regel for 3500 brukt, så jeg ser ingen grunn til å ta imot bud lavere enn 3000

Bilder kommer straks!

Det følger med en tøff vindhette til MD46 og vanlig skumgummivindhette til myggen.

Sist redigert: 20 Mai 2012
  6. Mario

Mario Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Takk for svar. Jeg har erfaring og greie på tidligere utgaver av sennheister trådløse systemer. Men en ting lurer jeg på. Hva menes med "klasse D"?

7. subsoniq

subsoniq Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Her er to bilder jeg tok med iphonen nå

8. subsoniq

subsoniq Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Sennheiser deler opp utstyret sitt i frekvensklasser. Klasse D er fra 780-8ogettellerannet. tror det er 825 ellerno.

9. subsoniq

subsoniq Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Det trådløse settet er nå solgt. Md46 fortsatt til salgs. Følger med svart oppbevaringseske og en vindhette

Del denne siden