Seriøse Skjegg - Episode 1: Skjegg i Videodagbok

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av Kenny Wang, 24 Sep 2007.

1. The_Doktoren

The_Doktoren Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Syns voldtekten ble temmelig sterk etter et par minutter. Vet ikke om det er positiv eller negativt. Men jeg venta på at den ble ferdig.

Syns skuepespillet til jenta er temmelig dårlig i begynnelsen, og replikkene stive. Men tar seg opp etterhvert.

Liker hvordan han tukler med greienene når han reiser seg opp. Og når jeg så traileren til episode to og hvordan hans sinne går utover teiper, lo jeg litt for meg selv. Ser for meg at denne karakteren kan være ganske morsom.

Så på den hjemmesiden at du har laget flere episoder. Hvor kan man eventuelt se dem? Får bare se trailer? Er det mulig å kjøpe dem?

2. -TrusT-

-TrusT- Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Artig! =D

Synes, som sagt tidligere, at selve voldtekten ble veldig kjedelig og lite dynamisk. Kunne kanskje klippa mellom det hjemmekameraet og et bevegende kamera som var litt mer "midt oppi det". sånna at vi fikk sett litt ansiktsutrykk osv... for å vise litt mer følelsene osv til både jenta og skjegg-ulf.

Ellers, syns jeg skuespillet var ganske bra! er vel ingen her som kan komme med et fasitsvar på hvordan en jente skal oppføre seg hverken under eller etter en voldtekt! Etter traumatiske opplevelser kan folk gjøre de merkeligste ting, ikke nødvendigvis det mest logiske! (med tanke på det som ble sagt om at hun spretter rett opp til kameraet når han var ferdig..)

Likte scenen på starten når du klippet mellom dem mens de gikk gjennom skogen. Mye bra utsnitt og tøffe kameravinkler..

stå på! gleder meg til flere episoder =)

3. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Takk for flere tilbakemeldinger. Mye koseligere det...

Til Trust. Noe av poenget var at det ikke skulle klippes vekk til noe annet. At det skulle være at et stillestående kamera som tvang deg til å se alt, men det kan jo hende det ville blitt bedre med flere vinkler. Prøver ut litt av hvert.

Til Doktoren. Alle episodene blir fortløpende tilgjengelig på DVD til salg. Hver og en til 99kr inkludert frakt. Dette er med cover og plateprint. Men alle episodene blir også tilgjengelig på nett for de som ikke ønsker DVD-kvalitet. Grunnen til at de andre episodene ikke er tilgjengelige er fordi de ikke er ferdige. Håper på å få ut episode 2 før jul.

Forresten en Seriøse Skjegg-gruppe på Facebook for de som ønsker å joine den.

4. The_Doktoren

The_Doktoren Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Takk for svar.
    Fikk det for meg at de var ferdige, men tydligvis ikke. Skal se om jeg får kjøpt den litt senere. Syns den Bunker virker fet. Fikk litt lyst på den også. Men gir beskjed senere isåfall :)

5. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Sv: Seriøse Skjegg - Episode 1: Skjegg i Videodagbok

Siden linkene i åpningsinnlegget nå er døde og det ikke er så lett å forandre på ting på dette forumet, så lanserer jeg episoden på nytt.

Episoden er nå tilgjengelig i 480p streaming på www.filmeliten.no/.

Seriøse Skjegg - Episode 1: Skjegg i Videodagbok (direktelink)

Det er kanskje flere som gidder å se den når de slipper å laste den ned og kanskje også noen nye på forumet. Kom gjerne med kommentarer. Dette er pilotepisoden til serien.

Sist redigert: 4 Okt 2011

Del denne siden