Serie med videotutorialer

En tråd i 'Tutorialer' startet av Vidina, 5 Des 2007.

1. Vidina

Vidina Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Heisann, er vel iogforseg ny her, men er ikke fersking innenfor filmskaping. Nå har det seg sånn at jeg har startet en side der jeg lanserer gratise videotutorialer (er det nå egentlig "tutorial" på norsk?) ca. en gang i uka.
    Siden er aurellia.net, og har så å si akkurat startet, men har fått ganske god kritikk allerede.

I skrivende stund er det bare en tutorial tilgjengelig; "hvordan lage lyssabler i adobe after effects". Visstnok er disse filmene engelsk, men jeg har også valgt å inkludere prosjektfila og alt av materiale jeg har brukt i videoen gratis for nedlastning.

Nå skal jeg vel ikke overdrive pimpinga mi her, men håper å se noen av dere der, og er det noe dere lurer på, eller noen tutorialer dere kunne tenkt dere å se, er det bare å spørre, enten her, eller på aurellia.

Siden: A u r e l l i a

Unnskyld meg om det er ulovlig med reklamering her, men vil gjerne spre budskapet om siden min, som igjen deler ut kunnskap for spesialeffekter innenfor film :)

-Tom.

2. MadsA

MadsA Citizen

Er denne siden erklært død, selv om den er 3 år gammel? Jeg får bare noen kinesiske greier når jeg går inn..?

Del denne siden