Kjøpes Shoulder rig

En tråd i 'Selges/kjøpes' startet av Disasterpictures, 19 Jul 2012.

1. Disasterpictures

Disasterpictures Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Har nettopp kjøpt meg Canon EOS 600D og ønsker bedre stabilitet under filming så tenkte å kjøpe meg en shoulder rig, men det blir litt i dyreste laget å bestille fra USA så jeg lurer rett og slett på om det er noen som har en til salgs ? DIY fungerer helt fint. Tips om hvor man kan kjøpe shoulder rigs blir også satt pris på :)

2. KriSsN

KriSsN Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: Shoulder rig

Heisann. Jeg selger en skulderrig fra Fotovideo, den er kun brukt 1 gang. Ny pris i butikken er ca 6995 om jeg ikke tar feil.
    Jeg selger den for 2500 - 3000. Skulderrigen er ganske lett å sette sammen og funker veldig fint til stabilisering av kameraet, du får også kjøpt mattebox o.l til riggen. Det følger med follow-focus, focus ringer i forskjellige størrelser.

Har også en follow focus til, som er litt bedre enn den som følger med til riggen som du kan få med.

Link til riggen: Benro Videorigg DV30C Skulderstøtte med følgefokus - FotoVideo

Send meg en PM her eller en mail om du er interessert: kriss2@live.no

Mvh
    Kristoffer / KriSsN

3. KriSsN

KriSsN Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: Shoulder rig

Heisann. Jeg selger en skulderrig fra Fotovideo, den er kun brukt 1 gang. Ny pris i butikken er ca 6995 om jeg ikke tar feil.
    Jeg selger den for 2500 - 3000. Skulderrigen er ganske lett å sette sammen og funker veldig fint til stabilisering av kameraet, du får også kjøpt mattebox o.l til riggen. Det følger med follow-focus, focus ringer i forskjellige størrelser.

Har også en follow focus til, som er litt bedre enn den som følger med til riggen som du kan få med.

Link til riggen: Benro Videorigg DV30C Skulderstøtte med følgefokus - FotoVideo

Send meg en PM her eller en mail om du er interessert: kriss2@live.no

Mvh
    Kristoffer / KriSsN

Del denne siden