Skattejakten - ny produksjon fra Delusion Studios

En tråd i 'Reklame !' startet av kjetilr, 10 Mar 2004.

1. kjetilr

kjetilr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Delusion Studios har den glede av å fortelle at vår nyeste produksjon Skattejakten omsider snart er ferdig og har offentlig visning på Møllebyen Kino i Moss, torsdag 18. mars. Dette på Moss Filmklubbs amatørfilmkveld.

Regi på filmen er av Lars Erik i gruppen vår. (Kjent som Killars her på forumet) Og dette er den desidert største produksjonen vår noensinne. Her har Lars absolutt trukket i de rette trådene.

Teamet har jobbet ufattelig mange timer for å få både bilde og lyd slik vi vil ha det. Vår lydmann Mats (the Hollow her på forumet) har gjort en absolutt strålende jobb med å mikse 5.1-lyd, lage lydeffekter og det er også han som vil komponere all musikken som brukes i filmen.

Håper interesserte som er i Mosse-området tar en tur innom Møllebyen kino den 18.

Filmen vil bli lagt til nedlasting fra sidene våre (som for tiden er litt syke) etter denne datoen.

Cheers!
    -Kjetil

2. j0kke

j0kke Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    yay

3. caramax

caramax Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    høres knall ut :D

4. kjetilr

kjetilr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
  5. ku

ku Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Mine bedre vitende tanker rundt Skattejakten

Ja det må eg sei! Her tror eg det er lagt mye tid i postproduction! Filmen var bra den! gapskratta til tider av tildels underholdans småprat og intriger. :lol:

Det var og Veldig god kvalitet på den. bortsett fra at den selfølgeleg var en del komprimert da. men lyden var stort sett genial. litt lav på noen skudd og dialog scener og så var det noe fantastisk mye fugl i moss :D, men ellers virka den super. Såg og at den var mixa i 5.1, kult! fikk ikkje prøva det. da anlegget står i stua.. bildet hadde og veldig fine jevne farger.

Dere hadde tatt noen snarveier når det gjalt litt stunt og effekter.. Kan ikkje kalle meg stor fan av det. Tok sikkert like lang tid og mixe det som det hadde tatt og gjordt det i virkligheten. det hadde og sett mye bedre ut..... Hode avkappinga var drit rå da! noen squibs i skudd vekslingene hadde nok kunne gjordt mye.

Men nå ble det mye klaging. For å gjøre det helt klart. Så ble eg veldig imponert og likte den drit godt!! Kjempe messig!!

6. kjetilr

kjetilr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Takker og bukker!
    Vi er glad for all kritikk og ros vi kan få! Alltid greit å vite hva vi kan gjøre bedre! :D

-Kjetil

7. Killars

Killars Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei, jeg kan vel takke og bukke jeg også....

Hva er egentlig squibs? Løspatroner eller noe?
    Jeg skal være enig i at det kan være smart å bruke litt mer ekte effekter på en del ting. Kanskje spesielt på skytescener og røyk-scener bør det være mulig.
    Det hadde jo i grunn blitt mye bedre hvis man hadde kuttet av hodet på ordentlig også, men et sted på man sette grensen. :)

>Killars<

8. Chandler

Chandler Administrator

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Squib i filmsammenheng kan sees på som en liten kinaputt som festes på skuespillerens kropp bak en blodpose, eller som festes bak maskerte hull i vegger eller gulv, slik at når noen skyter på liksom med en pistol så "svarer" squiben med å eksplodere slik at det ser ut som om skuespilleren, veggen eller gulvet er truffet av kulen.

Her er en link jeg postet i en tidligere tråd som kanskje kan være til hjelp:

Blood &; Bullets for No-Budget movies

9. kjetilr

kjetilr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det er den teknikken vi brukte i Kureren, Chandler. :D

Del denne siden