Skoleprosjekt for datteren

En tråd i 'Introer og logoer' startet av clarion, 1 Nov 2004.

1. clarion

clarion Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei,

Datteren kom hjem med en fim(snutt) de hadde filmet i forbindelse med et skoleprosjekt mot vold, og spurte om jeg kunne redigere det... Ja sa jeg, Fint sa hun vi trenger det kl 07:30 i morgen ... OBs... sa jeg... første gang jeg har jobbet under tidspress...

velvel her er halve filmen, la på litt effekter sånn at interessen ikke skulle dabbe av... hva synest dere ??

KLIKK HER FOR Å LASTE NED

Ha ellers en fortreffelig dag...

MVH

Tor-Bjarne

2. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    hehe, er det ikke bedre å spørre datteren din?

men skal laste ned ;) et øyeblikk

edit: jeg har riktignok ikke lyd på skolen, men hva er meningen med at skolen brenner? uhm, tror jeg må vente til jeg er hjemme med å se klippet

3. audun1

audun1 Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    HHHuuummmm. Min mening er jo så. Virker det ikke litt rart at i begynnelsen av filmen er det reine action filmen som er laget av gode folk og etter det er det supre overganger men homplete filming. jeg synes det virker litt sånn "film her og her vi får sikkert noe ut av det" men ellers veldig tøffe overganger og sånne ting :lol: :lol:
    Men det er jo bare mi menig da :wink:

4. Kyrre

Kyrre Citizen

Hehe, jeg likte godt åpningen. Men ellers ble det litt.. ja, standard filming med camcorder stil, uten noe "mot vold" budskap. Kanskje du burde være litt mer hensynsløs med råmateriale? Sorry, har ingen forbedrings tips å komme med akkurat nå, (hals - og hodepine) men jeg tror dette kan bli bra :)

5. Ustabil-Kim

Ustabil-Kim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    ble kanskje litt overdramatisk start, men uansett, dette er beregnet på en skole, med lærere som ikke vet hva de skal se etter i en film, og gir datteren din kjempegode karakterer bare fordi det ser hollywood ut =P
    er meteoritene laget i particle illusion, og hvordan får du til den stjerne greie tingen med skriften? jeg synes det ser skikkelig bra ut =)

6. agep

agep Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    her var det action gitt :D Meget bra dette her, likte oldmovie filtret du brukte. Kanskje du skulle la teksten som kommer på skjermen midt i, ikke bruke så lang tid på å komme i fokus, ble litt opphengt i det (sikkert bare en bagatell) jeg ble litt rar i hodet av det :D men det er kanskje hodet midt det er noe galt med, hehe

7. clarion

clarion Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Både meteoritene (Som jeg håpet på lignett raketter eller prosjektiler hehe ;) ) er laget i PI, forøvrikgt gjelder det også Logoen med stjerner jeg modda jeg noe jeg fant i en tutorial

Vel over filmingen hadde jeg ingen kontroll da jeg ble spurt om å redigere det etter at de hadde filmet, de hadde forøvrig bare filmet 6 1/2 minutt så det var ikke mye å klippe bort uten at bare intro og eksplosjon var igjen ;) ... Så jeg prøvde å gjøre det beste ut av det... bildene av Åssiden skole i begynnelse er faktisk bare noen JPG'er jeg fant på Websiden deres som jeg blåste opp i LE (samt brukde BorisFX Old FIlm På), men det ser jo ut til å være filmet i og med at bildet hopper og frekvensen stiger og synker .. alt takket være OLD-FILM_STYLE filter

MVH

Tor-Bjarne

MVH

Tor-Bjarne

8. Teben

Teben Cadet 2

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hvor gammel er datteren din da?

9. HenrikSolberg

HenrikSolberg Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det var da voldsomt til "Mvh Tor Bjarne" da! 8O :D

samma hvor gammel dattera hans er vel?

10. clarion

clarion Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    19 (har type!)

Ja, glemte at jeg la MVH inn i signaturen ... eh.. he he, og for lat til å endre posten!

11. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Og du lot henne flørte med en kunde i Narvesen? ;) eller var det ham?

12. clarion

clarion Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    hehe selvsagt var det typen, det var bare en intærnspøk, Narvesen vil vi skal flørte med kunden, men tror ikke det var på denne måten de mente :)

Men et ganske dumt utsagn etter min mening, da noen alltid tar slike utalelser bokstavelig.

Det som er viktig, er å ikke sove bak kassa slik de gjør på statoil og shell ;) (og 1000 andre plasser)

Du kommer inn og skal kjøpe noe, eller spør om noe så blir du møtt av .:

HÆH???

ØH???

Veit ikke ???

etc.

Del denne siden