Skrekk musikk

En tråd i 'Musikk' startet av DarkCrusader, 23 Mai 2010.

1. DarkCrusader

DarkCrusader Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Hei

Jeg planlegger å filme inn en skrekk film til å melde på en flimkonkurranse, å jeg har sett litt på musikk.
    Jeg vet ikke helt hva det heter så jeg skal prøve å forklare det så godt jeg kan. Jeg er på utkikk etter det banget som kommer når morderen hopper frem, det som får publikumet til å skvette til.
    Det ligger noen eksempler på denne siden:
    http://www.partnersinrhyme.com/wmcstore/WMCshop.cgi?action=dbview&id=RM24
    (Rull ned til boksen med eksempel musikk, så tar du horror_slams også trykker du på et av de eksemplene som kommer opp)

Så det jeg lurer på er det mulig å finne dette noen steder, uten at det koster noe? Og at jeg ikke bryter kopirettigheten?
    Eller er det en enkel måte å lage dette selv med et musikkprogram?

Takk for alle svar!

2. Skinrash

Skinrash Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Prøv Newsgrounds. Finner du noe bra kan du spørre skaperen om lov til å bruke den i filmen din. Vanligvis er folk der hjelpsomme.

3. TordTorden

TordTorden Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Prøv også freeplaymusic Det er en serie med album der som heter Evil Intensions der skulle du nok klare å finne noe bra som passer til filmen din.

4. archimedes

archimedes Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei! Jeg komponerer musikk og kan hjelpe deg med skvetteffekter/lyder hvis du vil :)

ta kontakt : danny(a)hotmail.no

;) D-Set

5. Bork

Bork Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    http://www.freesound.com

Her får du alt gratis! Fant mange bra effekter til skrekkfilm der! Deriblant de lydene du snakker om!

Få deg bruker der og søk på "patchen" som er brukernavnet til han som legger ut filene. Bruk det kreativt og godt :)

Del denne siden