Snodig film intro til kortfilm

En tråd i 'Introer og logoer' startet av Easyfrag, 25 Sep 2004.

1. Easyfrag

Easyfrag Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Hei sveis folkens!
    Ok, min tur til å prøve meg på dette, den er i utviklingens fase, og lurer på hva dere synes. Er dere enige om at den kræsje lyden høres ut som et søppelbøtte lokk smelt mot no ? intro

2. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    du burde få en lengre lyd der, og en mer kraftiere, det krasjet er ganske stort med risting og sånn så kommer det en liten *poff*, men ellers ganske bra :D

-Remi

3. clarion

clarion Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei,

Jeg skrev svar , posta reply og så hadde den F#¤%# ISDN kobla seg ned (Ref. Tiscali Kabler etc)
    ¨
    Vel det jeg skrev var nogenlunde som dette.:

1. Dødsbra logo, lurte på om Dere har designet den selv ??

2. Synes lydeffekt kan minne om det du beskriver, ville selv også lagt på en "tension-Building"-Lyd, musikk, THX sound, Synth .. men det er bare en personlig mening. :)

3. Jeg ville hatt logoen i Chrome, men den er absolutt grei som den er.

Så spurte jeg omdet var 3d objektet eller kamera som beveget seg?

Superpirk: "k" i kortfilm virker tykkere en resten av bokstavene ?, det er ikke mye men jeg la merke til det(har sett den mange ganger etterhverandre), somsagt superpirk en publikummer ville ikke lagt merke til det.

Hadde jeg hatt en så cool logo, ville jeg også laget en vignett hvor streken "S" i snodig, og "M" i film vokste fra bokstavene og dannet rektangelet som utgjorde logoen... dette er en høsyt personlig menig ja :), men logoen er skikkelig fint design på !!

MVH
    Tor-Bjarne

4. Ustabil-Kim

Ustabil-Kim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    enig

helt enig, logoen var fin og stilrein, gir et profft preg over seg.
    alt for mange som overdriver med effektene.

en ting bare.
    den hvite streken som dukket opp øverst ga meg litt inntrykk på at filmrullen var ute av spor eller no lignende..
    hva med å legge på sånn filmrull hull ver der, sånn at det ser ut som at den går ut av spor, og så detter inn igjen?
    bare en ide å sånn, ellers likte jeg den veldig godt =)

Del denne siden