Sony alt i ett videokamera NEX-EA50EH

En tråd i 'Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr' startet av jrslm, 23 Sep 2012.

1. jrslm

jrslm Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Jeg ha lagt mitt foreldede Canon XL2 på hylla og har ventet på et nytt kamera som er i min smak. For tiden har jeg et Canon HF G10 som er OK, men vil vente på Sony NEX-EA50EH som jeg synes ser bra ut. Jeg reiser mye og behøver et kamera som jeg kan slenge på skulderen. Finnes det noen meninger om dette kamera. Bør jeg vente og kjøpe dette?

Sony NEX-EA50EH Professional NXCAM Camcorder - YouTube

På forhånd takk for eventuelle svar.

2. Taklampa

Taklampa Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Jeg har en sony NEX-VG20 som ligger i NEX systemet og har noen felles trekk med EA50.Jeg er super fornøyd med min VG20 i hvertfall og EA50 har mange flere fordeler en kameraet mit så jeg vil anbefalle å vente på EA50.( også ser den jo dritfet ut!)

3. jrslm

jrslm Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Sv: Sony alt i ett videokamera NEX-EA50EH

Takker så mye.
    Etter å ha lest spesifikasjonene så synes det ikke at det er mulighet for de tradisjonelle flashminne kort. Det har plass for Sonys eget Sony Flashminne HXR-FMU128, 128GB som koster rundt 8000.- Det er nok mye bedre, men likevel for oss vanlige amatører så blir det litt mye å betale for et flashminne. Kanskje har jeg gått glipp av noe av kameraets spesifikasjoner?

Del denne siden