Spørsmål rundt GoPro Hero 3 Black Edition

En tråd i 'Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr' startet av andrerem, 28 Jan 2013.

1. andrerem

andrerem Cadet 1

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei!

Har bestemt meg for å invistere i et nytt videokamera, og vurderer GoPro Hero 3 Black Edition. Jeg skal reise en del fremover til asia, usa etc. og vet at gopro både er robust, vanntett og har relativt god video for pengene! Jeg har et maksbudsjett på 3000kroner (er student), men har et par spørsmål.

Det er jo ingen tvil i at GoPro fungerer fantastisk når man dykker/sykler etc. Men hva med når jeg intervjuer folk? Jeg vet at det går an å redigere vekk fisheyet (for hvem vil vel se noen bli intervjuet med fisheye), og i gopro3 er lyden ganske god!
    Høres dette ut som en veldig dårlig ide?

Noen andre kameraet som anbefales istedet?

2. Ole Jørgen Gården

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: Spørsmål rundt GoPro Hero 3 Black Edition

hei,

hvis du trenger et altmuligkamera til 3000,- er det ingen andre som kan matche gopro, men for guds skyld kjøp black edition, for alle jeg har hørt som har gått for silver eller white edition, har angret med en gang. Selvsagt er ikke GoPro det beste til intervju, men jeg tror det kan funke veldig ok om man tar seg litt tid til redigeringen. du har jo også andre merker som contour, men disse kameraene er mye større fysisk, og koster heller ikke mye mindre.

Del denne siden