Spørsmål

En tråd i 'Reklame !' startet av Raipasfilms, 30 Sep 2008.

?

Kunne du tenke deg å se en snøscooter-film fra Norge

Spørreundersøkelsen stenges 7 Feb 2106 kl 06:28.
  1. Ja, absolutt. Til og med villig til å kjøpe den.

95,8%
  2. Ja, men ville aldri kjøpt den.

1,6%
  3. Ja.

1,0%
  4. Nei.

1,6%
  5. Vet ikke

0 stemme(r)
    0,0%
  1. Raipasfilms

Raipasfilms Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei, mitt navn er Stian og jeg representerer filmen "SCARASNØ".

Jeg har lest innleggene i postene å det ser ut som at dere har mer peiling på dette her en meg.
    Jeg har tidligere redigert film for Dane Ferguson (en kjent snøscooter kjører) å resultatet ble bra.
    Så nå velger jeg å satse i Norge med en Norsk scooterfilm kalt "SCARASNØ".(et nytt eget konsept)
    Det blir en amatørfilm der jeg har samlet 3 gode kjørere.

Så nå spør jeg:
    Hvor mange av dere kunne tenkt dere å se en snøscooterfilm fra norge?

Hvor mange av dere kunne tenkt dere å kjøpt en Norsk scooterfilm?(vet at dette kan være tungt å svare på uten noe trailer e.l).

Regner med at prisen på filmen blir rundt 60 kroner.

Filmen kommer ut oktober 2009 å blir lagt ut for salg da.

Takk for at du tok deg tid til å svare!
    MVH
    Stian K.K.H Opgård

2. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Spørsmål

Som medlem med verv her, vil jeg anbefale at du publiserer dette på et forum for motorsport, kanskje aller helst noe spesifikt gor scooter - det vil du nok oppnå mye mer interesse ved, da det nokså sikkert er en god grunn til at de er medlemmer der.

Her er vi en gruppe filminteresserte - spør i riktig kategori, så vil du nok garantert få svar på eventuelle spørsmål som gjelder produksjon av scooterfilmen din.

Lykke til :)

3. alekstef2

alekstef2 Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    2
    Poeng:
    125

Du burde endre emnetittelen til noe mer beskrivende enn bare "Spørsmål". Over til spørsmålet, hva mener du med en snøscooterfilm?

4. Raipasfilms

Raipasfilms Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

HEHE, det er jo da en scooterstunt film visst du skjønner(Det er litt tungt å forklare da, men det kommer trailer seinere i mai)

Et scooterforum har jeg aldri hørt om faktisk ???.
    er litt enig om at det var en litt dum plass å spøre, men jeg tror at filmen ikke bare blir å passe for folk som intereserer seg for det, men for alle. den blir å være i et nytt konsept som representerer Finnmarksvidda også visst du skjønner.

[size=8pt]Edit: Slo sammen to innlegg etter hverandre. Du kan trykke "Rediger" over innlegget ditt dersom du har mer å komme med før noen andre har svart etter ditt innlegg.[/size]

5. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Jeg ønsker ikke å være kvervulerende - men nå kommer du med ny informasjon som KAN få det til å tippe over, ene eller andre veien for folk. :)

Du må gjerne supplere med mer informasjon om prosjektet så man har bedre grunnlag til å stemme. Jeg skjønte i alle fall ikke hva du mener med "nytt konsept som representerer Finnmarksvidda". :)

6. Raipasfilms

Raipasfilms Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Jeg er fryktelig dårlig på sån her forum snakk,
    Dette er om 3 gutter som har kjørt scooter hele livet.(alle er rundt 17 år)
    Filmen skal i utgangspunktet handle om snøscooter kjøring, men skal også vise andreting, som f.eks hva man kan gjøre på vidda.
    Får dere på sørlandet vil dere ikke skjønne hva jeg mener før dere ser traileren/filmen.
    (kommer i mai)

Del denne siden