Står mellom 4 forskjellige navn til nytt filmselskap, trenger hjelp til valg!

En tråd i 'Generelt' startet av NoXstar, 2 Des 2011.

1. NoXstar

NoXstar Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Sist redigert: 2 Des 2011
  2. Fredo

Fredo Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Står mellom 4 forskjellige navn til nytt filmselskap, trenger hjelp til valg!

En av de to første, definitivt. Den nest siste gir ingen mening og den siste høres ut som verdens mest harry pub ;)

3. NoXstar

NoXstar Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Sv: Står mellom 4 forskjellige navn til nytt filmselskap, trenger hjelp til valg!

Verdens mest Harry pub blir i hvert fall husket om ikke annet, men ja, er nok enig med at den ikke passer så godt! Tusen takk for tilbakemelding. :p

4. klevstuen94

klevstuen94 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

synes fjelltroll var best :)

5. frank

frank Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Ja FjellTroll høres best ut. :)

Finn det du leter etter kontaktannonser

Sist redigert: 7 Feb 2012
  6. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125

Jeg liker erketypisk norske navn, så det måtte blitt steinkast eller fjelltroll. Men fjelltroll har en litt rar klang som minner om tullball eller en teletubby. Det er også litt plagsomt å si fjelltroll. Personlig ville jeg tatt steinkast av eneste grunn at det bare smaker best. Jeg ser også for meg en stilig produksjonsselskapvignette med dette navnet.

Del denne siden