Star Wars - Jedi Refugee - A New Haven *Offisiell tråd*

En tråd i 'Reklame !' startet av Chandler, 28 Okt 2003.

1. Chandler

Chandler Administrator

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Nå som pre-produksjonen av filmen min er godt på vei tenkte jeg jeg kunne lage en offisiell tråd på dette forumet hvor jeg kan komme med nyheter (i tillegg til nyhetene på den offisielle websiden til filmen) og dere kan komme med kommentarer og innspill.

Filmen handler i bunn og grunn om en Jedi Ridder som etter et uhell havner på jorda... og en dusørjeger klarte å følge etter. Jakten for å komme tilbake til galaksen langt, langt borte er i gang.

Jedi Refugee Official Website

Første utkast av manuskriptet er klart. Et par utkast til så sendes det videre til USA der jeg får hjelp av en profesjonell screenwriter.
    To 'locations' er spikret... en lokal bar og et lokalt hotell (Krags og Grand Hotel for de som er kjent i Kongsberg). Flere locations er underveis og flere personer er forespurt som skuespillere.
    Alt går foreløpig etter planen :D

2. Killars

Killars Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Man kommer ingen vei hvis man ikke satser, og ingen skal vel beskylde deg for ikke å satse. Jeg tror dette kan bli stort og gleder meg til å se resultatet.

Lykke til!

Si fra hvis du trenger hjelp til noe.

3. kjetilr

kjetilr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Et ord, Chandler : JODLE ! :D :D :D

Som kjent i Kongsberg er det artig at du har fått banket Grand som location også! Var direktør-dama ålreit å prate med?

Hilsen Herr "Dusørjegeren som følger etter" :twisted:

4. ku

ku Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Har vert dritings på både krags og Grand mange ganger! Så dette høres bra ut! Ser også ut til at dere har jobba MYE med spess effkt. og det såg veldig bra ut!!!

5. Actima

Actima Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Who

Hei!
    Dette høres interessant ut, og jeg gleder meg til å se filmen!
    Hvem er denne amerikanske screenwriteren? Jeg har noen kontakter der borte...man vet aldri? bare nysgjerrig:)

6. Chandler

Chandler Administrator

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Får se i rulleteksten... Top secret ;)

7. Chandler

Chandler Administrator

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Fant plutselig ut at denne traileren ikke lå i nedlastingsarkivet. Dette er nå rettet opp, og den har fått sin rettmessige plass her:

Link til nedlastingsarkivet

Til glede for nye seere.

8. Evil_Ash

Evil_Ash Citizen

Jeg må si at jeg gleder meg til denne filmen kommer. Jeg håper bare at historien blir konsentrert på. Ikke spesial effektene. Det blir kjedlig hvis filmen har dødsmasse bra effekter, men skuespillerne suger. Men dette høres jo veldig bra ut, siden du skal sende "utkast" til en eller annen kar i USA. :D
    Ser frem til 2005!!

9. andy

andy Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    gleder meg til resultatet ja. liker konseptet med jorden.

10. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    det blir årets film! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

11. Kyrre

Kyrre Citizen

Ehm.... neste års film. :roll:

12. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    gleder meg værtfall til å se den!

P.S.
    lagde du alt i den traileren med after effects :D :?:

13. Kyrre

Kyrre Citizen

Må inrømme at jeg egentlig ikke liker konseptet med jorden. Har vært Star Wars fan i mange år, og ville heller skrapt sammen noen lapper til bluescreen og lagd noen mattepanintings, og latt det hele foregå i en galakse langt langt bort. Gleder meg uansett til resulatet Chandler. Har du fått filmt noe? Regner med at filmen skal til theforce.net arkivet etter lanseringen. :wink:

14. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    for det første må jeg si at jeg synes jord ideen er en god idé,
    og at chandler heller kan bruke lappene sine til noe annet som gjør filmen bra, men det er jo ikke min sak da. :D

for det andre så er det jo ikke sååå farlig da :D :D :D

15. Chandler

Chandler Administrator

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Tekster, lyssabler, lasereffekter og romskip-composite er gjort i AE. Romskip og remote-kula er laget og rendret i 3D Studio.

Jeg regner ikke med at alle skal like dette, men jeg kom frem til at dette var den beste og billigste måten å gjøre det på. Skulle jeg ha filmet alt foran bluescreen hadde det vært veldig synlig. Jeg har ennå ikke funnet noen amatørfilmer hvor dette er gjort troverdig. Jeg måtte også hatt mange flere kostymer til filmen noe jeg ikke har råd til. Det er klart jeg kunne filmet alt i en skog men da hadde jeg ikke fått fortalt det jeg ville pluss at filmen ville blitt en eneste stor klisje. Men hvis det noen gang blir noe av de to oppfølgerene vil du se litt mer eksotiske locations og bedre bluescreen-bruk :)

16. Kyrre

Kyrre Citizen

Jaja, men jeg må jo få ha min egen mening da. :?

Eneste var at jeg håpet på en bortimot seriøs Star Wars film. Ikke en komedie/parodi, siden Lucas univers befinner seg i en annen galakse. Men selvfølgelig, du er jo ikke sponset av 20th Century Fox så jeg forstår at det er den mest økonomiske løsningen. Jeg vet du har skills innenfor spesial effekter, og som sagt gleder jeg meg i stor grad. :wink: Sitter faktisk og pusler litt borti et manus selv. Prøver å sette sammen alle elementene som skaper kjærligheten jeg har for Star Wars. Blir filmen lansert før Revenge of the Sith eller?

17. Chandler

Chandler Administrator

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Min film er hverken en komedie eller parodi. Satser på å få den seriøs... og jeg syns iallfall selv at jeg har en plausibel forklaring på hvordan det kan foregå på jorda (forteller det ikke nå... vent til filmen er klar så vil du skjønne det ;) )

Skal gjøre så godt jeg kan på å få den ferdig til rundt samme tid. Det er alt jeg kan si nå uten å love noe.

18. audun1

audun1 Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Æ tror denne filmen blir bra. Æ så traileren å det ser mer lovende ut en noen av mine filmer. er ikke begynt som profamatør enda er i begynner fasen tror æ.

Lykke til med produsjonen Chandler

ps. hvilke kamera er det folk bruker. jeg har et sony dcr-pc120e pal?
    har dere noe mer hi tec

19. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    skulle ønske kakaowars ble like bra... :roll:

20. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    nå fikk jeg svar på det meste med traileren untatt lydene, hvor er de fra?

Del denne siden