Star Wars - Jedi Refugee - A New Haven *Offisiell tråd*

En tråd i 'Reklame !' startet av Chandler, 28 Okt 2003.

1. Chandler

Chandler Administrator

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Desverre er vi bigtime forsinket, så jeg satser på en release til jul istedetfor. Vi er jo ikke engang ferdig med å spille inn alle scenene. Har kalt inn troppene igjen for mer filming i april og forhåpentligvis har vi filmet alle scenene i begynnelsen av mai så jeg får begynt klippingen og alt det andre som må gjøres.

2. The Navigator

The Navigator Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Stå på Chandler, det blir nok et bra resultat til slutt, virker som et meget profosjonellt opplegg!

3. erdnis

erdnis Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det var dumt at dere måtte ta pause i innspillingen! Jeg så det fekte klippet du hadde lagt ut Chandler, jeg synes du virkelig har fått til "star wars looken" på kostyme og alt det der.. fektescenen blir sikkert kjempe bra når du får lagt på widescreen og selve lyssablene og sånt!
    Gleder meg til å se det ferdige resultatet! :D

EDIT: vet dette er en gammel post, men jeg tenkte plutselig på filmen og måtte bare skrive noe!

4. kjetilr

kjetilr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det passet egentlig bra å ta opp denne tråden igjen, for til helgen skal Chandler og jeg øve inn en lang fektesekvens til filmen. :twisted:

Får prøve å ikke klabbe til noen med stokken i pannen denne gangen. *humre* :roll:

5. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hehe, nå for tiden driver jeg å rippe ned Star Wars dvdene, for å klippe sammen lyssabel duell (og bort med andre scenene). Tenkte at man kunne lære lyssabel-koreografi av det.

Det er ikke forbudt til privat bruk altså - syns heller ikek at det er forbudt å gi videre til de som har star wars på dvd, hehe ;)

6. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    *tenkepåRemi.vsTheNavigator*
    kremt...
    ehhe? :lol:
    ja det svir ganske mye å få ett jernrør i huet
    *kremte uskyldig*
    :lol: