Stativ til tusenlappen

En tråd i 'Spesial-effekter, rekvisita, sminke og kostymer' startet av Skogslarve, 26 Des 2009.

1. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei
    Jeg søkte litt rundt på forumet, men fant ikke svar på dette, merkelig nok. Kanskje jeg som ikke har lett godt nok...

Uansett, jeg leter etter et godt kamerastativ til tusenlappen. Helst under tusen, men gjør ikke noe om det er hundre kroner mer eller rundt der. Kameraet er ikke proft, men et lite kamera. Har lenge hatt et veldig dårlig stativ til noen få hundrelapper, men det duger ikke. Trenger noe som holder.

Takk for hjelp.

2. alekstef2

alekstef2 Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    2
    Poeng:
    125
    Et Velbon CX-686 funker helt greit hvis du bare har et lite kamera. Ikke forvent deg et fantastisk stativ, for det er det ikke sjangs for at du får for den prisen. Ordentlige stativer begynner på 10 000 kr og går opp til over 100 000 kr.

3. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Skjønner. Jeg håper stativet er ganske greit til å panorere og tilte? Takk for svar.

4. alekstef2

alekstef2 Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    2
    Poeng:
    125
    Som sagt så funker det helt greit. Siden du bare har et lite kamera så funker det bra nok til panorering og tilting. Er noen år siden jeg brukte det nå, men da jeg hadde Panasonic NV-GS500 med Røde VideoMic, vidvinkellinse og diverse utstyr, så funket det knall.

5. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Flott at du sier det, for jeg skal bestille en røde videomic i tillegg :) Får vel sikkert kjøpt stativet i nærmeste Clas Ohlson-sjappe.

Edit: Er dette et bedre alternativ tror du?

Sist redigert: 26 Des 2009

Del denne siden