Strange Animal Productions

En tråd i 'Introer og logoer' startet av The Sheep, 14 Feb 2007.

1. The Sheep

The Sheep Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Har nettop laget en logo til mitt filmteam "Strange Animal Productions".
    Brukte Adobe after effects. Har tenkt å legge på nnoe lyd etterhvert.

Link til video: http://www.box.net/p/tombombadillo33241 (trykk på filen)

Noen som kan gi noen tilbakemeldinger om hva de synes?

2. Andyax

Andyax Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei The Sheep.

Jeg syntes du har fått til en bra logo. Det virker som du har begynt å få litt peiling på de grunnleggende elementene i After effects, så stå på videre med det!

Har du fått insperasjon fra en forumbruker på diskusjon.no med nick "Neppe? :) Det bildet er nesten helt likt som avataren hans serru.

Når det gjelder forbedringer. Prøv å skap flere bevegelser. Etter at delene har slått seg sammen kan du fortsette med en bevegelse. F.eks å zoome sakte inn? Prøv også å å lag en bevegelse rett før klippet er ferdig som en slags fade ut. Prøv deg frem...

Ellers kan du jo også prøve å bruke en svart bakgrunn, og gjøre strekene og skriften hvit. Hvordan blir det? På denne måtn sparer du også mer strøm, da skjermen bruker mer strøm på å vise den hvite fargen ;)

Bra jobbet. Stå på. Gleder meg til å si filmer fra dere.

3. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Syns dette var på god vei mot noe som er helt enkelt og realistisk for en hver seer å få med seg. Veldig mange gjør "for mye" ut av identen sin, og det blir bare kaotisk og atskillig dårligere enn man egentlig ønsker.

Syns den er fin med sort på hvitt, og ikke omvendt.

Om du har tid og lyst kunne du kanskje lekt med at tekstene og boksene som flyr inn fra sidene "spretter" litt mer når de møter sirkelen, sånn at det blir som en ball som spretter på bakken - den faller ikke dønn mot bakken og blir liggende. Men det er bare en minor detail.

4. The Sheep

The Sheep Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Har prøvd å få til en realistisk sprettebevegelse, men det er ikke så veldig lett. Jeg er ikke så ekstremt god i AE.

Filmen vi driver med heter foresten "Nuclear-man". Den blir ikke spesiellt bra pga. at det er den første ordentlige filmen vi lager, og vi lager den for det første for morroskyld og for å få et intrykk av hvordan det er å prøve å lage sin egen film. Skal nok poste den her når den er ferdig.

5. The Sheep

The Sheep Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hva synes forresten folk om navnet?

6. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Navnet kommer ikke godt nok frem i identen.. For alt jeg vet kunne jeg tolket det som "bird" og ikke "animal".

Ellers skjønner jeg ikke ideologien bak navnet.

7. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Kan si meg enig med at fuglen passer ikke som "strange animal". Photoshop heller blanding av flere dyr ;) Men det var en fin og stilig logo - ingen overdrivelse. Nettopp hva de fleste amatører bør gjøre - ikke overdriver med effekter.

Del denne siden