Test film

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av Taklampa, 25 Okt 2012.

1. Taklampa

Taklampa Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Dette er en film jeg bare lagde fordi jeg kjeda meg. Hyggelig om jeg hadde fått noen tilbakemeldinger :)

https://vimeo.com/51469260

2. ee95ee

ee95ee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Test film

Denne filmen var fantastisk :D Veldig fin måte å vise friluftsliv på!
    Veldig bra jobba!

3. MoreBrains

MoreBrains Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Veldig fin film! Kreative og flotte kameravinklar og vakker natur. Musikken passar godt.

4. Huxy

Huxy Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Jeg er enig med alle her. Men bare for å kritisere det jeg kan kritisere på en slik "testfilm"....

Du har et klipp her etter treet er fellt, cirka ved 1min. Her har du svært "shallow DOF", alt er ute av fokus uten personen. Og det oppfattes som en tynn linje fra høyre til venstre. Dette fungerer dårlig. Du burde heller ha gått nærmere for å unngå at så mye av forgrunnen er ute av fokus, for å eliminere denne "stripa" om du skjønner meg. Eller hatt mer DOF så forgrunnen ikke ville vært så grasalt ut av fokus.

Klippene av elva/bekken er en del mørkere eksponert enn resten. Her burde du ha eksponert noe lysere så det ville ha glidd bedre med klippingen!

Ellers ingenting å utsette - musikken passet iaf. ganske bra! :)

-Lasse

5. Taklampa

Taklampa Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Takk for tilbakemelding! Jeg skjønner hva du mener med den "stripa". Dette er bare min andre video, så det er fint at jeg får tilbakemeldinger så jeg kan forbedre meg :)

Del denne siden