Tha Gjeng,*** ***!!!

En tråd i 'Reklame !' startet av j0kke, 24 Jan 2004.

1. j0kke

j0kke Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    kanskje dere har sett/hørt om Tha Gjeng..Vist du aldri har sett det/hørt om det så er du *** ** ***** ***********..Tha Gjeng er en 30 min lang ******** tegnefilm som e ganske bra..bedre enn star wars til og med...Vist du vil se den så gå på : www.thagjeng1.tk **** **** ** ***** ** *** ***....** **..... **** ** ** *** ****!!!!

Ufint innhold sensurert av Chandler

j0kke: Slike poster du har kommet med i kveld er ikke akseptable. Du får med dette en advarsel. Fortsetter det vil du bli kastet av foraene og lyst i bann.

2. Extreme_Studios

Extreme_Studios Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hvis du bare kunne presentere dette du lager bedre så hadde folk fått bedre inntrykk! Sånn som du presentere, frister det ikke! Men jeg har sjekka det ut.. Må innrømme det var faktisk ganske morsomt! :p

Hvis du bare presentere og bruker dette du kan med flash, kan du lage sikkelig bra filmer..

Ikke for å være frekk med deg, men slik du presentere deg viker du som ett........!

Jau Jau.. Lykke til...

3. OleM

OleM Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Hehe

Hehe, litt retorisk post det der...
    "Vil ikke være frekk, men du virker som ett.." osv.
    Smålig selvmotsigende, men du trenger tydligvis ikke Chandler for å sensurere deg selv. Selv-betjening! En moderators drøm, antar jeg :lol:

Men Tha Gjeng er norsk gladvold på sitt beste spør du meg, ikke som om det markedet er så vanskelig å utmerke seg i da, heller ikke stort og konkurranse-fylt heller. Trengs bare enkel moro og masse "South-park"-aktig vold det, så har'u gjort. Selv om noen syns han som laga det er litt rar, vel, som sakt pleier genier å være litt sånn, jah. He, du vet :wink:

Menneh, hvem sier han trenger å bruke evnene i flash til å framstille noe spesi? Amatør-film er visst hans spesialitet, og simple filmer, simple gleder. You know :D

Del denne siden