The Chase , hva synes du?

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av Ustabil-Kim, 12 Mai 2004.

1. Ustabil-Kim

Ustabil-Kim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    ble ganske fornøyd med denne filmen.
    jeg vil ha negative og posetive tilbakemeldinger.

2. Evil_Ash

Evil_Ash Citizen

Ok. Her får du tilbakemelding fra meg:

Positive tilbakemeldinger:
    Lyden var ganske bra noen steder. Forholdet mellom musikk og lyd sporet funka bra. Jeg syns den var faktisk ganske morsom denne filmen!
    Dødsbra med tatere som snakker uforstålig. Han med metall detektoren var også drit morsom! Jævli utengrunn egentlig at han sprenger i lufta også begynner han bare og lete etter metall igjen. :D (Dere må ha med han i fortsettelsen!) Noe annet kult nå er faktisk at jeg gleder meg til å se fortsettelsen! Dere har ikke filmet den enda? Hvis ikke vil jeg gjerne gi dere noen tips som får fortsettelsen til å bli enda bedre! (Se nederst.)
    Musikken passet bra til bildene. Jage musikken er fra Final Fantasy 8? Det vekte noen minner hos meg, siden jeg elsker Final Fantasy. Nå sporet jeg litt av her.. Eksplosjonen var bra laget syns jeg. Det så veldig bra ut.
    Klippinga var også veldig bra...

Oj her kommer det..

Negative tilbakemeldinger:
    Åkei. Stativ gutter! Har dere stativ? Hvis ikke så skaff dere det. Plutselig vil filmene deres se mye bedre og proffere ut. Hvorfor? Stødig kamera er prioritet nr 1! Hvis publikum blir distrahert av urolig kamera, mister de også konsentrasjons evne. Noe som gjør at irritasjon over bildene blir mer viktigere enn hva dere prøver å formidle. For guds skyld kjøp stativ!
    Musikken passet bra til bildene, men har dere laget den selv? En film er mye bedre når nesten ALT er produsert for akkurat den filmen. Å laste ned en catchy sang for å så slenge den på filmen sin er dårlig syns jeg.
    Lag deres egen musikk eller bli venn med noen som kan lage musikk! Dette gir filmen deres mye mer dybde.

Tips:

1. Bruk stativ og ha rolige bilder.

2. Lag musikken selv eller få en venn til å gjøre det.

3. Gjør det sånn at "Metall Detektor" karen våkner til live igjen.. (Genial character)

4. Ha mer tater snakking med tekst til.

5. Send meg en Privat Melding hvis dere vil at jeg skal prøve å lage litt musikk til dere for oppfølgeren. (Kan lage speisa, utengrunn musikk for dere.)

Det var vel det. Håper dere satt pris på at jeg tok min tid til å gi dere noen tilbakemeldinger. :lol:

(Krysser fingrene for at ingen tror jeg er en STOR klyse som tror jeg kan absolutt ALT om å lage film. Jeg bare sier det som jeg synes er riktig.)

TAKK FOR MEG! :D

3. Ustabil-Kim

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    takk

hehe, vi har faktisk tenkt å bruke metall detektor duden i alle episodene.
    bare at han har forskjellige roller.
    egen musikk hadde hvert kjempebra, sender deg en privat nå.

4. Ustabil-Kim

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    jaja

jeg vil ha tilbakemeldinger!

5. bj0rn

bj0rn Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Re: jaja

Hjelper trolig ikke å mase, folk synes bare det er irriterende.

Men på tross av det skal du nå få litt tilbakemeldinger allikevel ;)
    Var noe bra, men også en del dårlig med denne filmen. Som allerede nevnt, stativ er alfa omega! Ellers lot jeg meg imponere av den sekvensen det metalldetektor-fyren datt ned fra en skrent, brukte dere en dukke, eller har dere gjort det digitalt? (brukte dere forresten en sånn dings fra skitrekk som metalldetektor?)
    Actionscenene var relativt dårlige! CS-lyder?!? Det er utrolig lite kult, finnes tusen andre skytelyder å få tak i, på nettet og på andre spill.
    Storyen var ikke heller all verden..

Var det meningen at de mopedene skulle stå i bakgrunnen?! Hvis ikke er det en slik ting som dere absolut burde klare å unngå...

Menmen, helt okei film, riktignok med potensiale for en del forbedring...

6. Ustabil-Kim

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    yup

ja veit, har stativ, men når vi filmet dette var det egentlig bare ment som kødd.

vi brukte dressen til metaldetektor fyren, og fylte den med masse klær, og en stiv pinne som ryggrad.
    ja, staven er fra en skiheis =)

mopedene står der fordi det har noe med neste film å gjøre.

siste gang jeg bruker cslyder =)

7. mytofilm

mytofilm Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    syntes den var utrolig bra, til å bare være laget på en søndag(?)

stativ, som tidligere sagt, burde dere skaffe. ble litt dårlig pga det.

8. Ustabil-Kim

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    jepp

brukte bare en søndag ja. filmet og redigerte hele på søndagen.

9. Kyrre

Kyrre Citizen

Jeg ville ikke sagt at det viktigst er å bruke stativ. Men heller bevegende kamera. Ikke bare bruk vinkler som ser ut som objektiv filming der en eller annen står og ser på handlingen. Litt dårlig forklart men..

Å bruke stativ er en bonus, men er på ingen måte obligatorisk for en hollywood produksjon... Det kommer helt an på filmen. Ringenes Herre MÅ ha "ushaky" bilde, mens f.eks. 21 Gram bruker ristende kamera med hensikt..

10. jasonX

jasonX Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    det nærmer seg noe av det morsomste jeg har sett!!!!

jeg lo meg nesten i hjel når han med detektorn sprang også reiste han seg opp og fortsatte hehe....

lykke til videre

Del denne siden