The Høttneighbours....

En tråd i 'Reklame !' startet av caramax, 21 Jan 2004.

1. caramax

caramax Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
  2. aRataX

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Så bra ut

Så bra ut det der! Gleder meg til å se hele filmen.

Likte at du hadde tatt hensyn til musikken med klippene - en vanlig feil mange glemmer. Eneste jeg tenkte var at den kanskje var litt lang? Hvor mye rå-materiale har dere egentlig, eller avslørte dere alle "hemmelighetene/events'a" ved filmen allerede i traileren?

Jeg vil uansett se den. Gira på å komme meg i bakken igjen ble jeg også.

3. caramax

caramax Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Hva jeg kalte "trailer" er vel egentlig mer en teaser. Vi brukte det meste av råmaterialet vi har filmet til nå, men det er fortsatt planlagt å filme en del mer. (mye igjen av vinteren ennå) Jeg er enig med deg om at traileren/teaseren ble litt i det lengste laget, men grunnen er enkel: Jeg bare elsker sangen jeg brukte :D Den passet liksom så bra som hel at når jeg kuttet bort noe ble jeg aldri fornøyd! Derfor var det bare å fylle opp med filmklippene som var filmet, noe som kanskje førte til at jeg avslørte litt mye. Men, men. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med den. Er nesten litt redd for at selve filmen ikke kommer til å bli like bra :lol: hehe

4. JAG

JAG Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Hei.
    Jeg fikk ikke sett sett teaser'n, bare hørt'n, fordi jeg har ikke rett compressor/decompressor. Hvilken har dere brukt?

Per Eivind

5. caramax

caramax Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    vet ikke mye om sånt jeg :roll: eneste jeg vet er at hvis du laster ned siste verson av quicktime ( www.quicktime.com ) så skal det funke :) (gjorde det til meg og flere jeg kjenner)

6. JAG

JAG Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Oppdaterte QuickTime, funker som bare det. Bra teaser!
    Musikk-valget var bra og klippinga timet godt!

Klippene før 'Presents'-tittelen (og kanskje frem til 'The Høttneighbours'-tittelen) skulle jeg gjerne sett i mer slow-motion. Jeg tror det ville gitt en enda bedre oppbygging av teaser'n slik at det passer mer med musikkens oppbygning fra rolig til mer hektisk. Klippingen av fallene på slutten og det siste fallet, ikke minst, passet helt perfekt!

Per Eivind

7. caramax

caramax Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    takk for tips og ros :D

8. kjetilr

kjetilr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Skal jeg være ærlig så synes jeg den var alt for lang i forhold til hva den ga igjen. Det var liksom det samme hele tiden. :(

I tillegg får jeg ikke heeelt taket på hva slags film det skal være.
    Hva er det egentlig en forsmak på ? En film om tryning på snowboard? 200 sorter snø? 3 hyttenaboer? Reklame for ski og snowboard?

I tillegg syntes jeg musikkvalget ikke passet til temaet i videoen selv om klippingen til et par av fallene var bra.

Beklager, men dette syntes jeg ikke noe om.

Lykke til videre i hvertfall!

9. caramax

caramax Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Jeg vet ikke om du noen gang har sett en snowboard/ski film, men de går alle stort sett ut på det samme. Ingen snowboard/ski film har noe spesiell handling. Det går liksom ut på å kjøre og gjøre tøffe triks... (muligens tryne også) Hvis du ikke klarte å skjønne hva filmen går ut på etter å ha sett 1min og 22 sec med bare snowboard/ski, så vet ikke jeg... :roll:

Når det gjelder det med "200 sorter snø", så vet ikke jeg hva slags filmutstyr du bruker, men jeg for min del har ikke et kamera som kan gi samme type lys uansett vær og tid på døgnet... Jeg vet det går ann å redigere lyset på dataen (noe jeg faktisk gjorde), men man får allikevell ikke alle klippene til å bli helt like selv om det blir gjort.

Bare for å nevne det er vi 8 hyttenaboer :wink:

Når det gjelder musikkvalget synes jeg jeg traff ganske bra. (tips til hva annet jeg kunne ha brukt?) Lengen på traileren/teaseren synes jeg også var perfekt... :D

kjetilr, vi er tydeligvis uenig om det meste når det gjelder dette klippet, men en ting kan vi si oss enig i: "Smaken er som baken, delt i to" :wink: :D

10. kjetilr

kjetilr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Bra med forskjeller her i verden da. Tenk hvor kjedelig det hadde vært hvis alle hadde digget snowboardfilmer :p

Del denne siden