THE THRILL OF A KILL - første offisielle teaser!

En tråd i 'Reklame !' startet av mrlee70, 1 Nov 2010.

1. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
  2. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Sv: THE THRILL OF A KILL - første offisielle teaser!

Ny omtale av THE THRILL OF A KILL i Lokalavisa for Sør-Østerdal i dag. Meget bra artikkel! :) Og ikke nok med det, vi er nå FERDIGE med alle opptakene til filmen. Er kun 1-2 små effektsekvenser vi skal fikse på og filme, samt litt filming til ekstramaterialet på DVD`en. Vi satser på omfattende ekstramateriale, som masse behind the scenes, bloopers, deleted scenes, teaser, trailer, intervjuer med både regissør, skuespillere, effektmakere osv., kanskje også kommentatorspor. :) Another World Entertainment i Danmark viser interesse for filmen. :) Og bare for å ha sagt det, INGEN kommer til å glemme sluttscena i THE THRILL OF A KILL. :) Skrekkfansen kommer til å fryde seg over filmen. Det føler jeg meg ganske så sikker på.

3. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
  4. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Da har vi fått opp en hjemmeside for THE THRILL OF A KILL også, med MANGE FETE BILDER! :) Check it out! www.thrillofakill.com

5. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125

Lovende med mye pupp og blod på alle bildene som er sluppet til nå, men jeg får en veldig søplete følelse av hele greia. Hjemmesida er veldig nittitalls og hjemmelaga og alle bildene får det til å se ut som om filmen er amatørfilm. Nå stemmer jo dette med virkeligheten, så folk vil jo dermed ikke få servert noe annet enn de hadde bestilt, men jeg ville likevel gått for noe litt proffere og holdt tilbake alle bakombildene som avslører voldssminka etc. Jeg har jo allerede lyst til å se den, så for meg så er det likegyldig, men jeg tenker at de som ikke er amatørfilm- og exploitationhunder bare vil fnyse av det, ikke gidde å se filmen, og dermed muligens gå glipp av den, fordi det kan jo tenkes at de hadde likt filmen likevel så lenge man liker voldsfilm. Veldig mange styrer jo unna alt som virker lavbudsjett i redsel for å ha brukt 90 minutter av livet sitt på noe som ikke er terningkast seks.

6. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

He he! Joda, sant det Kenny. Er en avveining det der, om man vil gi filmen et "Hollywood-style look", glanset og polert, eller holde det til en mer dirty og primitiv sak. Jeg velger det siste, og grunnen til det er at alle filmene i denne genren er lavbudsjettfilmer (selv om det nok ikke er mange som har lavere budsjett enn det vi har, hehe). Skrekkfansen vet hva de vil ha, pupper og blod er et viktig element i så måte, og skal jeg klare og friste fansen til å se filmen, så må jeg gi dem NOE de kan sikle etter. Og en drøss med blodfylte bilder, litt nakenhet osv., DET lokker. Det er forøvrig ingen fare for at jeg har avslørt for mye av filmen for det, vi har såpass mye innhold og ta av, så ser ingen fare der nei.

Men når det er sagt, skrekkfilmhistorier er sjelden dramaturgiske mesterverk, og jeg har ingen formening om å klare å endre det heller. Historien er enkel, men det er stilen som er viktig. Ser man på de tidligere filmene til f.eks. Dario Argento, Lucio Fulci, Ruggero Deodato osv., så er stil ALT, historien er underordnet. Og om folk som IKKE er skrekkfans vil fnyse av filmen, gjør meg ingenting, fordi denne filmen er "reservert" for skrekk/exploitation fans. Den er såpass ekstrem i uttrykket at det ikke vil være noe vits i å forsøke og servere den til de som helst foretrekker drama og lettbente komedier. Det er humor i vår film også, men den er for det meste ganske svart. Om filmen er lavbudsjett eller høybudsjett bryr ikke skrekkfansen seg noe særlig om. Så lenge de får servert vakre damer, blod i litervis og gjerne en psycho-killer av dimensjoner, så er de fornøyde. Her har vi ALLE tre delene på en gang. En film for skrekkfansen og de som digger exploitation, trash og undergroundfilmer. Alle de andre bør vel egentlig holde seg langt unna. :)

7. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Minneverdige replikker? Du kan ikke ha minneverdige replikker fra en film som ikke er ferdig enda.

Genial trivia! Verdt den plagsomme nettsiden fra 1995 med miniatyrfonten fra 2006.

8. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Hyggelig du likte triviaen vår da dahlskebank. :) Og joda, replikkene er minneverdige allerede, ihvertfall for oss i crewet. Publikum vil også synes det samme når de har sett den, DET er jeg sikker på. :)

9. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Update: Filmen er ferdig redigert, er kun en effektscene på 2 sekunder som skal settes inn, samt en voice-over på 10 sek. Muligens også noen lydeffekter..

Etter det vil jeg printe opp en demo og sende ut til noen distribusjonsselskaper og høre om de er interessert i å gi ut filmen. Isåfall, OM de gjør det, er det en aldri så liten sensasjon, må være første gang i historien en langfilm, med et budsjett på knappe 30 000,- kr blir plukket opp av et distribusjonsselskap.

Vi har ihvertfall fått gode signaler fra et par selskaper som har sett traileren, så det er lov og håpe.

I mellomtiden kan dere følge produksjonen ved å bli medlemmer på fanpagen vår: http://www.facebook.com/pages/THE-THRILL-OF-A-KILL/142353302508053

10. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Siste nytt om THE THRILL OF A KILL!

Horronews.net har skrevet en liten omtale, samt viser frem traileren - sjekk ut artikkelen HER: http://horrornews.net/39314/trailer-the-thrill-of-a-kill-2011/

Ellers så er filmen FERDIG nå, og jeg vil i morra sende inn et par demo-utgaver av filmen til bl.a. EC Entertainment og Another World Entertainment, så får vi se om noen av dem får lyst til å distribuere filmen. DET hadde jo vært konge da! Er nok langt i mellom filmer med budsjett på latterlige lave 30 000,- kr gis ut hos et større distribusjonsselskap. Men det er lov og håpe.

Utover det så anbefaler jeg ALLE og ta turen innom fanpagen på Facebook, til THE THRILL OF A KILL. Den finner du her: http://www.facebook.com/pages/THE-THRILL-OF-A-KILL/142353302508053?ref =ts

Har også satt opp en egen fanpage på Facebook for VIOLENCE PRODUCTIONS, og den finner du her: http://www.facebook.com/pages/VIOLENCE-PRODUCTIONS/245916002106175?ref =pb

Det som skjer videre nå fremover er at foruten og vente på tilbakemelding fra distribusjonsselskapene, så vil jeg jobbe med ekstramaterialet på filmen. Det blir masse extrastoff - teaser, trailer, behind the scenes, slettede scener, intervjuer, og kanskje kommentatorspor. Stay tuned!

Anbefal og promoter THE THRILL OF A KILL til alle dine skrekk- og exploitationinteresserte venner. Det er langt imellom norsk amatørfilm drar til på samme viset som vi har gjort nå!

11. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125

Du må passe deg nå så du ikke får inn igjen for mye penger på amatørproduksjonen slik at den blir en profesjonell en. Da kan du ikke skylde på at det er amatørfilm lenger når folk slakter den.

12. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Ja, får passe på at jeg går i et solid underskudd, så er jeg "sikret", hehe! :)

13. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Hvordan var mulighetene for å bestille filmen? Og eventuelt når kommer de mulighetene?

14. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Foreløpig er det ingen muligheter. Jeg må vente litt og se hva AWE og EC Entertainment har og si. Hvis de har lyst til å distribuere filmen, så er det de som "tar over" derfra. Hvis de IKKE vil gi ut filmen, så har jeg to muligheter, enten sjekke videre med andre distributører, eller trykke hele greia selv. Regner dog med jeg får svar fra AWE og EC Entertainment nå iløpet av få dager, så vi får avklart den biten der.

Det vil også komme en forhåndsomtale av filmen på et par nettsteder etterhvert...., so - stay tuned. :)

15. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
  16. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Tipset Filmweb.no om traileren vår og nettsidene. Fikk dette svaret: "Fordi hovedgruppen av våre brukere er relativt unge, lar vi være å legge ut trailere fra såpass voldelige filmer i vår trailerseksjon. Vi har dessverre ikke kapasitet til å skrive en artikkel om DVD-utgivelsen."

Maria Tengs hos Filmweb er jo dog ganske inkonsekvent, siden det på Filmweb ALLEREDE kryr av trailere for ekstremt rå og blodige filmer, som tv-serien Dexter, den nye versjonen av CONAN THE BARBARIAN, EVIL DEAD 2, THE THING, A NIGHTMARE ON ELM STREET osv. Så da regner jeg med at Filmweb nå kommer til å fjerne trailerne for ALLE voldelige filmer fra sida si.... Sendte dama dette svaret:

"Ja, DA er det jo merkelig at jeg på de to første sidene der dere presenterer filmer, finner titler som THE THING, A NIGHTMARE ON ELM STREET, EVIL DEAD 2, DEXTER SESONG 2-3-4-5-6, THE SHINING og nyeste versjon CONAN THE BARBARIAN. Alle disse er filmer som har ATSKILLIG høyere ”deathcount” enn det THE THRILL OF A KILL har. Alle disse nevnte filmene, kanskje bortsett fra THE SHINING er jo ekstremt voldelige, så da får dere en jobb nå med å fjerne alle disse voldsfilmene fra trailersida deres, HVIS dere skal følge deres egen filosofi.

Jeg regner med at årsaken til at dere ikke vil ha THE THRILL.. der er en helt annen, antageligvis fordi det er en undergrunnsfilm og amatørfilm. Men da kan dere jo bare SI det da.

Kan hende dere tar tak i filmen senere, når vi evt. har fått sikret oss DVD-distribusjon. DA er vi vel kanskje ”store” nok for en omtale på Filmweb også. Enn så lenge får vi undergrunnsfilmskapere fortsette og jobbe på et nullbudsjett, uten hjelp fra noen, så takk skal dere ha!

Mvh
    Lars-Erik Lie"

17. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125

Det er vel innholdet i traileren hun sikter til, ikke hva selve filmen inneholder. Trailerne til de voldelige filmene er jo gjerne tilpassa så de kan sendes på TV i USA i beste sendetid, så de inneholder sjelden noe spesielt eksplisitt vold, slik som Thrill-traileren gjør.

18. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Joda, skjønner jo det jeg også. Men det er allikevel dobbeltmoral. Hvis jeg "toner ned" traileren og gjør den mer smakelig - ja, DA kan de kanskje vise den, men DET er ikke aktuelt. Violence Productions legger ikke to fingre i mellom selv når det gjelder trailere. Tipper Filmweb kommer til å krype til korset og omtale filmen etterhvert, men vi må vel ha en distribusjonsavtale først, så vi blir "store" nok. De skyldte jo også på at de ikke kunne omtale filmen, fordi de bare omtalte filmer for et "bredere" publikum. Men, det er MANGE som liker horror og slashere. Se bare på suksessen med SAW-filmene de siste årene.

19. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125

Men nå traff du jo på ei kjerring også da, som sikkert stemmer SV og som har åtte mål med kratt i skrittet, så hun hater jo alt med pene lettkledde og nakne jenter i.

20. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

He he, NETTOPP Kenny. Det er nok der problemet ligger. Hu ble vel sjalu på de fine damene i filmen. :)

Del denne siden