THE THRILL OF A KILL - første offisielle teaser!

En tråd i 'Reklame !' startet av mrlee70, 1 Nov 2010.

1. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Sv: THE THRILL OF A KILL - første offisielle teaser!

Kan forøvrig informere om at vi er i ferd med å inngå avtale nå med et stort distribusjonsselskap. De høres ut til å være veldig begeistret for THE THRILL... og ser stort potensiale i den, og DET synes jeg er sinnsykt artig!

Det er SVÆRT langt imellom at langfilmer med budsjett på under 30 000,- kroner, blir gitt ut på DVD av et større distribusjonsfirma, så jeg synes det er veldig stas at de liker filmen så godt som de gjør. Når jeg gjorde den hadde jeg aldri i min villeste fantasi trodd at et større distribusjonsselskap ville ta i den en gang. Ja, lenge var den ikke ment til å bli en langfilm en gang, men "bare" en kortfilm.

Men så utviklet storyen seg, og plutselig hadde vi materiale til 45 minutter film, så 60 minutter film, og det før vi i det hele tatt hadde kommet i gang med sluttscenene. Så når de var i boks, så nådde vi langfilmtid allikevel.

Kan også informere om at det blir MYE ekstramateriale på filmen, kanskje vi snakker om en dobbel-DVD utgivelse.

Kan i fleng nevne:

1 teaser
    2 trailere
    43 minutter med "behind the scenes".
    17-18 min med deleted scenes/alternative scenes.
    Intervju med noen av skuespillerne
    Presentasjon av filmen av undertegnede samt hovedrolleinnehaver Arve Herman Tangen.

Så da er det bare og håpe at folk tar filmen som den ER, en entusiastproduksjon laget på bare småpenger og med "jalla" utstyr. Forhåpentligvis vil det være nok sjarm, stil, humor, blod og halvnakne damer, til at filmen "går hjem" hos de fleste slasher/exploitationfans. Men personlig synes jeg det er en seier bare at et større distribusjonsselskap vil gi den ut. DET var det ikke mange som hadde trodd for et halvt år siden.

2. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Her er en liten julegave til alle slasherfans der ute - i form av et nytt promobilde fra THE THRILL OF A KILL. :)

3. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Her er et utdrag fra en ca. 20 minutter lang presentasjonsvideo for THE THRILL OF A KILL. Regissør Lars-Erik Lie og skuespiller/medprodusent Arve Herman Tangen snakker om filmen. Den opprinnelige videoen har i tillegg en rekke klipp fra selve filmen, inkludert uutgitte klipp, og det snakkes om bakgrunnen for div. effektscener, masse morsomme episoder osv. Naturlig kan ikke alt avsløres på forhånd, men LITT kan dere få se. :) Enjoy! :)

[video=youtube;CbEshBQiGv4]http://www.youtube.com/watch?v=CbEshBQiGv4[/video]

4. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

DA kan jeg informere om at THE THRILL OF A KILL har fått en helt ny hjemmeside. Nå med oppdatert "filmlook". Vi tror dette blir bra. Det kommer også en engelsk versjon iløpet av få dager.

Ta en titt her: www.thrillofakill.com

Kom gjerne med tilbakemeldinger og si fra om det skulle være noen "bugs" noen steder. Takk! :)

5. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125

Technical advisor - Kenny Wang :D

6. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Indeed, hehe! :) Tenkte jeg måtte få med det på credits`ene da. :)

7. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
  8. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
  9. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
  10. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
  11. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Da er skrekkmania.com ute med en forhåndsanmeldelse av THE THRILL OF A KILL, og hvilken anmeldelse det har blitt!!! Fantastisk artig og underholdende lesning, jeg lo godt flere ganger her ja! :) LES denne folkens! :)

http://skrekkmania.com/2012/02/13/the-thrill-of-a-kill-2011/

12. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Forhåndsanmeldelsene bare fortsetter og tikke inn. :) Denne gangen er det svenske FANATISK FILM som har kikket på THE THRILL OF A KILL, og dette er hva de synes om filmen: Fanatisk Film: Review: The Thrill of a Kill

For dere som vil ha litt insight i hva vår kvinnelige hovedrolleinnehaver - Kirsten Jakobsen - tenker om sin deltagelse i filmen, dere kan ta turen inn på hennes blogg: The thrill of a kill - Med meg som kvinnelig hovedrolle, har fått release dato!=D (kiddys)

13. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Sist redigert: 11 Mar 2012
  14. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125

Jeg tror vel det er på tide å erklære filmforumet dødt når folk ikke gidder å kommentere at en amatørfilm blir ordentlig utgitt. Det lille som skjer her inne er bare dødsrykninger fra en allerede død skrott av et møkkaforum.

15. MoreBrains

MoreBrains Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Joda, likte coveret. Ser litt typisk "grindhouse" aktig ut, men det kan jo være positivt og. Ellers artig at mordaren ser så naturlig ut, der han står dekka i blod med motorsag.

16. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Ja, "normalt" sett så burde det jo vært bra trøkk når en av oss amatørfilmere lykkes, og får fulldistribusjon av et større filmselskap. DET er jo ikke akkurat dagligdags da. MEN, jeg ser jo at interessen fra de fleste amatørfilmere er heller liten, noe jeg er (litt) overrasket over. Men kan jo selvfølgelig hende folk følger med, men bare ikke gidder å kommentere, noe som vel også er litt rart, siden dette er et diskusjonsforum..

Morebrains: Yes, du har rett - AWE kjører litt "grindhousestil" over cover-artworken, men de må jo tenke at de skal få solgt noe av det her også, så da byr man vel på det som man mener må til, for å fange folks interesse for filmen.

17. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Da har jeg fått en ny forhåndsanmeldelse på THE THRILL OF A KILL. Denne gangen er det svenske "Spektakulart.se" som har sett filmen og du kan se deres review her: Spektakulärt » The Thrill of a Kill

Sitat fra anmeldelsen: "En smutsig film, förhållandevis trovärdig, blodig men inte för blodig, som osar obehag och är läbbigare än mycket annat (och dyrare) i skräckväg."

Artig at skrekkfilmfolket ser ut til å sette pris på THE THRILL.... Da har vi ihvertfall lyktes med noe. :)

18. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
  19. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125