THE THRILL OF A KILL - første offisielle teaser!

En tråd i 'Reklame !' startet av mrlee70, 1 Nov 2010.

1. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: THE THRILL OF A KILL - første offisielle teaser!

Gromt! :)
    Fett at noen som henger på forumet her får filmen sin utgitt og samtidig har føttene langt nok nede på jorda til å fortsatt poste her!

2. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Vil jo alltid være en amatørfilmer i hjertet uansett, hehe! :) Og om ikke noe annet, så viser det at det er håp for ALLE, når jeg får gitt ut en film laget for latterlige lave kr 30 000,-. Det viser at det ER MULIG, så folkens, det er bare å sette igang å skrive storyer og lage film! :)

3. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Sist redigert: 9 Mai 2012
  4. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Gratulerer til Facebook, som nå har sperret meg ute fra å poste noe som helst på tre dager, både inne på min egen profil, og på sida til THE THRILL OF A KILL (THE THRILL OF A KILL | Facebook). Årsaken? Jo, jeg har visstnok brutt regler om "opphav og rettigheter" ved å publisere et bilde. Hvilket bilde sier du? Joda, det er snakk om DVD-coveret på min EGEN FILM, laget av bilder jeg har TATT SELV! Jeg får altså ikke lov til å publisere egne bilder. Haaaauuu..! Frontcoveret er satt sammen av 3 bilder jeg har fotografert, og det er undertegnede og M. Olsen hos AWE som har laget dette i fellesskap, og diskutert oss frem til hvilke løsninger som er kulest.

Andre sider inne på FB, anmeldersider som "Independent Flicks" og "Fanatisk Film", publiserer filmcovere HELE TIDA, og har aldri hatt noen problemer, men jeg får altså ikke lov å publisere coveret til min egen film, satt sammen av bilder jeg har tatt selv. Goddag mann økseskaft, og gratulerer til Facebook! Haaaaaauuuuuuu....

5. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Da er nettsida vår oppdatert med en egen side som tar for seg DVD-utgivelsen av THE THRILL OF A KILL, innhold, bonus, hvor du kan få kjøpt den osv.

dvd

6. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Det skjer mye for tida. :) Det er nå under 6 dager til THE THRILL OF A KILL får visning på Cinemateket i Oslo, og under 7 dager til DVD-releasen. Utover dette så har NORDIC FANTASY nå kjørt ut et intervju med undertegnede, der jeg forteller en del om filmen, produksjonen, tanker, ideér, inspirasjon osv. Intervjuet kan du se her:

The thrill of directing sleaze « The Nordic fantasy movie site

Vår kvinnelige stjerne, Kirsten Jakobsen, blogger også om filmen, og har skrevet en flunkende ny artikkel om sin deltagelse i filmen. Les den her: The Thrill of a Kill - Se den på kino i Oslo eller kjøp den! (kiddys)

I tillegg to amerikanske DVD-distributørerer vist interesse for filmen, så det ser lovende ut for en DVD-release i USA. Hvem hadde vel trodd det? At en slasherfantast fra de dype skoger i Trysil skulle få gitt ut film i USA? Hau gøtt! :) LITT stolt av meg er jeg jaggu, selv om ingen andre er det, hehe! :)

7. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Det er to dager forsinket, men i DAG har DVD´ene til THE THRILL OF A KILL ankommet Norge, og i dette øyeblikk sendes de ut til forhandlere over hele landet, HOI!!! :) :)

8. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
  9. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Det skjer mye med THE THRILL OF A KILL om dagen. :) Vi er nå listet hos Horror Society sin INDIE HORROR MOVIE DATABASE samt at jeg har fått oppdatert vår IMDb.com side med nye bilder, dvd-cover, posters etc.

Platekompaniet har satt THE THRILL OF A KILL opp som en av sine bestselgere denne måneden her, og DET er jo glimrende saker! :)

I tillegg blir THE THRILL... gitt ut i Danmark snart, og Another World Entertainment har også endelig fått listet oss opp i katalogen sin. :)

USA-release neste ja... :)

10. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
  11. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Finner den fortsatt ikke på torrents... ;) Arrr, where be the pirates when ya need them?

12. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

In jail? :)

13. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
  14. mrlee

mrlee Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

THE THRILL OF A KILL blir nå også vist på "Oslo Fright Fest". :) Se mer informasjon her: Movies | Oslo Fright Fest 2012

15. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Del denne siden