THE THRILL OF A KILL (Teaser ute nå)!

En tråd i 'Reklame !' startet av mrlee70, 30 Aug 2007.

1. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    THE THRILL OF A KILL endelig i gang igjen!!

Jaja men! Da er tiden inne for en RENDYRKET skrekkfilm fra Violence Productions. Tittelen er "The Thrill of a Kill", og dette blir en ganske så ekstrem film, på mange vis...

Vi satser på en blanding av følgende ingredienser: Spenning, mye blodsøl, tortur, mishandling, voldtekt, nakenhet, i kombinasjon med natur, stemning, atmosfære og en noenlunde interessant story (forhåpentligvis...).

Historien er i store trekk klar, men noen forandringer, tillegg vil det sikkert bli. Vi har som mål å få til en ekstrem film, iallefall såpass at vi kanskje (?) blir lagt merke til utover venner/bekjente. :)

Her følger et par promo shots for filmen. Innspillingen starter forøvrig førstkommende tirsdag, og vil nok pågå ut oktober vil jeg tro.

Og en annen variant:

Updates og fotos fra filmen vil bli lagt ut fortløpende på vår Facebook-gruppe: http://www.facebook.com/group.php?gid=5550645332

samt på http://www.violenceproductions.com

Skal mekke til en teaser når jeg har fått skutt noen scener. :)

Sist redigert: 16 Aug 2010
  2. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Første innspillingsdag var i går, og det ble en MEGET vellykket start på filmingen. Stilfullt, mystisk og med masse atmosfære! Neste innspilling skjer i morra, og i mellomtiden kan dere nyte dette bildet av vår hovedrolleinnehaver:

3. Andyax

Andyax Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Skjønner ikke at du orker å lage slike filmer. At du i det hele tatt lagde det øverste bildet der. Spyr nesten.... :|

4. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    He he, ja - vi har alle forskjellig smak. :D Noen liker skrekk, andre liker komedie, og andre igjen foretrekker action, sci-fi eller andre ting.

THE THRILL OF A KILL skal absolutt være en ubehagelig og til tider disgusting film, det er liksom noe av meningen med skrekkgenren. I tillegg skal den også være vakker og stilfull, og klarer jeg å kombinere de to elementene, DA er jeg fornøyd!

Eksempler på slike filmer, som er både brutale, men samtdiig vakre, er f.eks. Dario Argento`s filmer, ta en titt på PHENOMENA, OPERA, SUSPIRIA m.fl. Har også sansen for Michele Soavi`s THE CHURCH, og inspirasjon fra disse, og andre lignende sjangerfilmer, kan man sikkert finne igjen i THE THRILL OF A KILL når den blir ferdig også.

Har i dag grovklippet rundt 4 minutter av filmen, og så langt er det MEGET lovende må jeg si. Veldig stemningsfullt, vakkert, mystisk og stilfullt - alt på en gang. Håper jeg blir like fornøyd med resten av filmen også... (men - helt fornøyd blir man jo aldri som filmskaper.... he he).

5. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    The Thrill of a Kill - Teaser

Da har jeg, iløpet av noen stille timer i dag tidlig, satt sammen en liten teaser for "The Thrill of a Kill". Foreløpig er det ikke så veldig mye som er filmet enda, men vi har da litt materiale, så en liten smakebit kommer her!

Topp-kvalitet versjonen finner du her (høyre-klikk for å lagre): http://www.violenceproductions.com/The_Thrill_of_a_Kill_Teaser_MPEG-2.mpg

Eller man kan ta en rask titt på teaseren på YouTube.com (dårlig kvalitet, og bildet er "squezet" sammen fra 16:9 format til 4:3 :cry: ), og da klikker du bare på linken her:
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=hY_01FZS6Es[/ame]

6. trashfilm

trashfilm Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Syns kanskje det var litt tidlig med teaser på det materiale der. Men den ugla var tøff :)

7. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Meningsløs teaser. Teasere skal riktignok ikke gi bort handlinga, men den skal jo reklamere for filmen og sikte seg på et publikum - denne teaseren vil i så måte bare sikte seg inn på folk som liker turer i skogen med hvitkledde narkovrak. Og jeg mistenker at filmen handler om mye mer enn det med en slik tittel, og med tanke på dine tidligere filmer.

PS. Satser på å få opp infoen din på DB i nærmeste framtid nå som hovedinnspillingen av Seriøse Skjegg er over. I alle fall hvis Dahl får ut fingeren.

8. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Er klar over at teaseren er lagd med et meget begrenset utvalg av scener, men det kan jo hende de som liker skog og mark er fornøyde nå :) , så får vi heller tilfredstille de mer blodtørstige i neste teaser, når vi har fått spillt inn flere scener.

9. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Da har vi fått filmet litt, og NÅ begynner vi å komme til de mer blodige sekvensene, slenger ut et lite bilde her, så har dere litt å kikke på inntil videre.. :)

10. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Og her har vi et par varianter til på samme tema:

11. Froystad

Froystad Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Kul teaser! Ble nysgjerrig og det er det en teaser skal fremvekke!! Drit bra :wink:

men et par vennlige tips... DIGGET hun dama, hun var seriøs creepy og BRA shots med henne når hun stirrer inn i kamera ved vannet. Hvis jeg var deg ville jeg kuttet ned teaseren ned til 30-40 sek. Da hadde jeg blitt MYE mer nysgjerrig! Blir litt kjedelig i lengden når det er enkel/samme piano riff og en jente i skogen, så på 30-40 sek hadde vært perfekt lengde :D Liker at det er et snev av grønt filter i skogen! Det andre som også var litt tamt var tekstene. Prøv med en litt mer enkel/creepy font neste gang :wink: også kult hvis det skjer EN ting på slutten av teaseren så man blir ekstra nysgjerrig, f.eks. at hun ser noe eller at skriker...

Men alt i alt, kult! Gleder meg til mer :D

12. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Takker for tilbakemelding Froystad!

Er enig i at teaseren nok ble litt i lengste laget (typisk amatørfilmfeil det ja... :)), og jeg skulle gjerne ha hatt en "sjokk-scene" å putte inn der i slutten, men det hadde vi ikke tilgjenglig der og da. Men NÅ derimot har jeg det. :)

Skal også filme litt mer iløpet av få dager og da blir det mange flere sjokkscener. Antageligvis vil jeg klippe om teaseren på nytt da, korte ned den, og putte inn noen mer heftige scener også.

Kult at du likte grønnfargen! Jeg har dempet rødt og blått i fargekorrigeringa, og kjørte opp kontrast litt, samt den grønne fargen, og det ble veldig stilfullt når man ser det på storskjerm (lerett) her hjemme iallefall.

Jeg aner ikke om jeg blir ferdig med filmen i høst, men skal ihvertfall prøve. Det vanskeligste med amatørfilming er å samle skuespillerne, som oftest er det ett eller annet som kommer i veien og man må utsette og utsette opptakene...

13. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Throatslash!

I anledning filmsession nå i helga som var, så har jeg komponert sammen et vakkert lite bilde dere kan nyte.

Jeg må forøvrig skryte av skuespilleren her. Hun tilbrakte flere timer utendørs, lettkledd og i høljende regnvær, slik at hun til slutt ristet og skalv av kulde, men allikvel fullførte hun med stil, helt uten klaging eller syting. Imponerende!

14. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Etter å ha vært lagt på is siden 2007, er nå faktisk prosjektet THE THRILL OF A KILL igang igjen. Og dette er det aller mest ambisiøse prosjektet til Violence Productions noensinne. Tror vi har noe virkelig kult på gang her ja! :) Innspillingen starter 6. sept. i Trysil og var en ukes tid. Så satser jeg på å komme med en skikkelig trailer ikke så veldig lenge etter det. Stay tuned!! :) :)

15. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Sv: THE THRILL OF A KILL (Teaser ute nå)!

DA har vi filmet på harde livet i 5 dager. Det har vel gått nærmest døgnet rundt, selv har jeg vel vært igang med filmen ca. 20 timer i døgnet i disse dagene/nettene. Mesteparten av filmen er i boks nå, men vi mangler fortsatt en del scener. Mangler vel å filme rundt 30% av filmen tenker jeg...

Slenger ut noen nye promo-bilder så lenge, så har dere litt å sikle på, inntil teasere og trailere gjør seg gjeldende... :) For de nyeste oppdateringene, så anbefaler jeg dog at dere joiner Facebook-gruppa vår: http://www.facebook.com/photo_search.php?oid=5550645332&view=all#!/group.php?gid=5550645332

Ok, her er noen bilder:

16. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Og noen bilder til...

17. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

MÅTTE bare slenge ut dette også. Enjoy! :)

18. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Kanskje disse bildene vekker litt mer interesse her på forumet... :)

Del denne siden