There is still hope - filmmusikk

En tråd i 'Musikk' startet av Boblesaft, 29 Mar 2011.

1. Boblesaft

Boblesaft Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei!

Har hatt en dag fri fra førstegangstjenesten i forsvaret, og tok fatt i FL Studio og startet å komponere noe.
    Etterhvert som jeg får tid vil jeg gjøre den lenger (ferdig). I mellomtiden vil jeg gjerne ha noe tilbakemeldinger på den.

Noe du ikke likte? Isåfall, hva?

Trykk her for å gå til lytte/nedlast-siden

- boblesaft

2. Boblesaft

Boblesaft Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
  3. Tell

Tell Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: There is still hope - filmmusikk

Herlig musikk, bra jobba. Likte den andre versjonen bedre enn den første. Er meget interessert i å komponere egen musikk til egen film, fordi da for med det man er ute etter. Hvilke program anbefaler du?

4. Boblesaft

Boblesaft Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: There is still hope - filmmusikk

Takk for det!
    Dersom du selv ønsker å begynne med musikk, anbefaler jeg deg å ta fatt i et instrument - piano f. eks, veldig kurant grunnlag å gå for som vil gjøre din musikalse forståelse større når du senere vil lære andre instrumenter.
    Av software/sequensere er FL Studio, Logic, Cubase og Reason mest vanlig å bruke. Hva som er "best" finnes det ingen svar på. Du er avhengig av gode lydpakker - noe FL Studio har dårlig av (men dette kan selvfølgelig kjøpes/lastes ned). FL Studio tror jeg vil være lettes å lære, men til syvende og sist er det smak og behag.
    Håper dette hjalp litt. Lykke til!

Del denne siden