Tidenes beste film

En tråd i 'Regissørenes og manusforfatternes forum' startet av Jarli, 17 Aug 2006.

1. Ekksplotsjon Bang Studios

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    På tide at stenge på denne tråen

2. joakim192

joakim192 Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hvorfor det?

3. stelvis

stelvis Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
  4. Kyrre

Kyrre Citizen

Som nevnt et par ganger tidligere, så synes jeg faktisk at The Fellowship of the Ring er tidenes beste film. Enkelt og greit for de den er fantastisk skutt og klippet, godt skrevet, manuset er fantastisk godt strukturert, film har fantastisk musikk og ikke minst en herlig fargegradering finish.

5. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Problemet er vel at den ikke kan ses som en film på egenhånd, og hvis den gjør det, så har den en ganske dårlig historie som ikke fullendes på noen bra måte. For mange løse tråder og for lite utforsket univers. Det gjør jo da selvsagt ingenting for de som har lest boka og vet hvordan det ender, men som film vil den komme til kort. Jeg synes også filmen er av de aller, aller beste, men jeg synes ikke den kan komme til topp på grunn av at den er del av en svært sammensveiset trilogi.

6. Kyrre

Kyrre Citizen

Er for så vidt ganske enig i det. Men til å faktisk være en start på en trilogi er den godt sydd sammen til å føles som en selvstendig film.

7. Brother

Brother Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Ringenes herre triologien eier! elsker alt innenfor de filmene, hvordan de er redigert, musikk, special effects, skuepsillere det er så masse at jeg ikke engang gidder og begynne og ramse opp det jeg synes er bra.

8. galedali

galedali Cadet 1

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    kaster meg på med mitt første innlegg her, Min favoritt og beste film ever synes jeg er The Shawshank Redemption, ellers er jo alle ringenes herre filmene bra.

Del denne siden