Tilbakemelding på "Frost i Hjertet" (Grøsser)

En tråd i 'Reklame !' startet av Andresen, 12 Jun 2004.

1. Freddern

Freddern Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Tabber

Neon film tabber! Når hu dama kommer hjem så setter hu brillene på hue også når hu kommer inn på kjøkkenet har hu brilla på nesa.. også når hu røyker så har hu lang røyk, men når hu ska stompe røyken i aske begeret så er den plutselig kort.. men vis dere ser nøye etter når hu stomper røyken i askebegeret så kan du se at hu har den ene armen som hu skal prate i telefon med mellom beina og neste scene så er den på plass igjen med telefonen i hånden... dette er filmtabber som er veldig lette og se.. dette burde dere ha lagt merke til....!!!!!!! Men filmen var KJEMPE BRAAAA LAGET!!

2. Evil_Ash

Evil_Ash Citizen

Så du ikke at jeg har lagt merke til de tabbene da? du må jo lese alt vøttø

3. Freddern

Freddern Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

joa!! men jeg ville bare si det da!!!!!!!! Uansett......................

4. KUDi

KUDi Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

ja, eg syns den va bra asså... men all den kritikken du får hjelpe deg t å bygga opp en ennå bedre film neste gong, eg håbe for all del at ingen på dette forumme gir kritikk for å være slemme :p men så er det jo selvfølgelig viktig å gi både ros og ris, positiv kritikk er det beste slaget av kritikk :D

så lenge det er såpass mange folk her vil det være stort sprik i ferdighetsnivå og kunnskapsnivå, de proffe amatørene bør ha ansvar for å hjelpe amatørene, syns jeg iallefall! :)

5. Andresen

Andresen Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Det kommer ingenting etter rulleteksten som er viktig for filmen. Vi ble bedt om å lage en 3d del til filmen, men siden det ikke passet i denne filmen lagde vi en liten snutt.. den er ikke med her :)
    Takk for tilbakemeldingen..

6. Andresen

Andresen Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Hehe, vi har fått høre disse feilene så mange ganger nå at jeg tror vi kommer til å være veldig nøye neste gang det blir produksjon.. :)

Takker så masse for alle positive og negative tilbakemeldiger.

Del denne siden