tilbakemelding på "Kristne Tæggere"?

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av Ustabil-Kim, 11 Jun 2004.

1. Ustabil-Kim

Ustabil-Kim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

ja... denne filmen er en ide en av oss har hatt en stund.
    bare for å si ifra så er ikke vi sånn liksom, ikke liker vi rap eller tagging heller.
    egentlig derfor vi lagde denne "dokumentaren"

men hadde hvert fint å få litt tilbakemeldinger.

2. Evil_Ash

Evil_Ash Citizen

Jeg lo meg skakk i hjel må jeg inrømme! Jeg skjønner hvorfor dere lagde denne "dokumentaren". Såkalte gangstere, som liker å tagge og tror de kommer fra USA, når de egentlig bor i Norge er jo teite. Jeg er fullstendig med på den. Pluss folk som har sett "lyset" og plutselig har blitt kristne. Det er også dødsteit. Så jeg synes det var morsomt. Skjønner at dere ikke er sånn... Han ene med langt hår liker sikkert Dimmu i virkeligheten?
    Det eneste jeg har og si på filmen er at dere kanskje kunne filmet den bedre. Med litt bedre intervju situasjoner. Så litt kastet sammen ut..
    Men bortsett fra det synes jeg det var en moro film... :wink:
    Men nå må jeg innrømme at jeg liker humoren deres.
    "The Chase" er morsom, "Gutten med 5 kroner" er morsom. Jeg synes humoren deres er bra. Dere må bare utvikle karakterene litt mer! (Og filme med stativ.... :p )

3. andy

andy Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

det her var ganske morsomt! :) likte best når han ene danset electric bogaloo/robotdansen.

følte dette var litt sånn gjort på sparket. ikke noe negativt med det, men dere kunne gjort det ENNÅ morsommere ved å brukt mer tid på det. som f eks "intervjuet" midt i. og kanskje satt dere mer inn i stoffet. men dere ville kanskje ha det som dette?
    er hip hop'er selv, og jeg ser det morsomme, for all del, men jeg har sett det før liksom :? selv om jeg likte den jesus/tagge tingen...haha

kanskje prøv å unngå at kameramannen fniser så du hører det.

alt i alt en morsomm som fikk meg til å le :D

4. Thomas

Thomas Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Tja, dette virket veldig som en rett på sparket film. Når de tagger på bakken går kameramannen bort og filmer det som står, frem og tilbake. (Det var helt unødvendig for vi så hva som sto fra før av)

Men jeg tror ikke dette var en seriøs film av dere. Dere ville bare vise en stor overdrivelse av kristne folk og taggere.

Hvorfor hvorfor lager dere en film som faktisk kan såre folk som ikke er som dere. Både kristne og taggere bør tåle spøken, men jeg synes dere kunne tatt vekk det dere skrev til slutt.

Hvorfor sammenligner dere i det hele tatt hip-hopp folk med kristne folk?

5. Thomas

Thomas Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Men er derimot superfan av gutten med fem kroner :D :lol: :lol:

6. Ustabil-Kim

Ustabil-Kim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    fordi

vi lagde denne filmen fordi som du ser så begynner KRF å gå til helvete for tiden pågrunn av at anntall kristne i norge bare synker og synker.
    de er desperate etter å få folk kristne igjen.
    kanskje de kommer til å dra det så langt at de prøver å gjøre kristendommen til en trend for å få ungdommelige entusiaster.

men, som sagt, det er bare tull det vi lager uansett.

7. Thomas

Thomas Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

KRF kommer aldri til å få en ting til å bli inn/trend. Ingen politiske parti klarer det.

8. jasonX

jasonX Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Re: tilbakemelding på "Kristne Tæggere"?

den var vel grei nok....

Del denne siden