Tilbakemelding på manus

En tråd i 'Regissørenes og manusforfatternes forum' startet av Tell, 31 Jan 2012.

1. Tell

Tell Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Holder på å skrive manus til en kortfiksjon som skal være en eksamensproduksjon. Så langt har jeg skrevet et første utkast av manuset og jeg sitter litt fast - trenger derfor tilbakemelding og eventuelt ideer og forslag.

I korte trekk handler filmen om:

Kristoffer en mann på 37 år med et avslappet syn på livet blir satt i psykisk ubalanse etter at hans kommende kone blir overkjørt og drept. I en sorgfull hverdag som repeterer seg sliter han med å akseptere det som har skjedd og han gjenopplever situasjonen gang på gang i håp om å redde Emma. Hans tro på at han kan skru tiden tilbake ved hjelp av en klokke er med på å frarøve han den virkeligheten han egentlig befinner seg i.

Sist redigert: 12 Feb 2012
  2. klevstuen94

klevstuen94 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: Tilbakemelding på manus

Synes ikke historien var helt fantastisk men likte skrivingen din veldig godt. Alle detaljene og hvordan du skrev dem inn i teksten gjorde at det var bra flyt i historien.

3. Tell

Tell Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Takk for tilbakemeldingen, setter pris på det. Men kan du spesifisere eksakt hva du ikke likte? Var det noe som var uklart?

4. klevstuen94

klevstuen94 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Var ikke noe spesielt jeg ikke likte, historien dro meg bare ikke helt inn. Det har jo med min smak å gjøre så jeg er sikker på at noen andre liker historien din veldig godt :)

srry for seint svar :p

Del denne siden