Timelapsing, Pocket dolly, og Motion Control

En tråd i 'Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr' startet av Raymond78, 11 Jan 2013.

1. Raymond78

Raymond78 Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Hei. Er det noen av dere her som har noe erfaring med Timelapsing og Pocet dolly?
    Den løsningen jeg nå vurderer er denne?

Pocket dolly: Pocket Dolly v2.0 - Standard (Length - 39.5")
    Motor kit: elektraDRIVE BUNDLE PACKAGE with BASIC Controller v2.0

Hva tror dere om en slik løsning? Jeg har ikke noe særlig erfaring med timelapsing, men er motor en nødvendighet når man skal jobbe med slider?
    Eller er det med motor en luksusting? Dersom ikke motor er noe nødvendighet, så vurderer jeg å kanskje kjøpe en Philip Bloom Pocket Dolly.
    Philip Bloom Pocket dolly: Philip Bloom Pocket Dollyâ„¢ Standard Kit (Length 41.5" - RED)
    Igjen så kan Philip Bloom Pocket Dolly virke som en designer/snobbeversjon av den vanlige Pocket dolly? Men jeg ser at den har fått mye ros.
    Kjøper jeg den så blir motorbudsjettet brukt opp, og da ingen motor:(, men kanskje jeg ikke trenger motor?

Tror dere Video4 eller fotovideo kan ha noen lignende systemer, som kan være like bra?

Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg litt? :)

Hilsen Raymond

2. mikefh

mikefh Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei Raymond.

Ser denne er to år gammel så tipper du sikkert har gått til innkjøp allerede. Men tenkte jeg skulle prøve i tilfelle.
    Jeg har en Stealth Slider fra Kessler Crane som jeg nå vurderer å selge. Denne er motorisert av det systemet
    du linket til over, og har en del fint ekstrautstyr. Så hvis du fortsatt leter, ta en titt på denne annonsen på finn.

Del denne siden