To introer

En tråd i 'Introer og logoer' startet av Sander91, 11 Mar 2010.

1. Sander91

Sander91 Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
  2. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Det er et eller annet funky med fonten i begge. Ville ikke brukt den fonten om jeg var deg.

Likte den første best. Nummer to mislikte jeg. Mye på grunn av for stor vekt på alt mulig rundt navnet i stedet for navnet og at navnet var så lite og skrått ute på siden.

3. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ikke værst!
    Den første var den beste. 2ern falt ikke i smak hos meg heller.
    Fonten i den første funka for meg, mens i nummer 2 så den ikke like passende ut.

4. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Nummer to ser ut som sånn dritt som er i begynnelsen av flashspill. Anbefales at du sletter den og aldri ser på den igjen. Liker nummer en helt opp til at teksten begynner å hoppe frem og tilbake uten å henge sammen med bakgrunnen. Fonten må byttes. Du kan ikke ha en slik "running blood" font som det der. Det ser bare dritt ut. Fargen på teksten er heller ikke helt 100, men vet ikke hva som nøyaktig må gjøres. Kanskje den burde være litt mørkere. Det ville vært kult om du kunne få det til å se ut som om teksten stakk ut av bakgrunnen. Musikken må du fjerne. Det er helt analt å høre på sånn musikk på en intrologo. Kjør på med bare lydeffekter, det er knall.

Del denne siden