Trenger en logo!

En tråd i 'Introer og logoer' startet av bajazz, 20 Jun 2008.

1. bajazz

bajazz Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei, kan noen med litt peiling lage en logo gratis til oss?

Navnet er "Herre min hatt!", og vi ser for oss en gammeldags stil, som f.eks en herremann med mustasj som letter på flosshatten. Eller noe i den duren.

Hvis noen er interessert i å sette av litt tid på å lage en morsom logo, setter vi stor pris på det!

2. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei, jeg lagde en liten en jeg. Er ikke så veldig flink med photoshop, og det passet kanskje ikke helt med beskrivelsen din, men her er ihvertfall mitt bidrag ;)

3. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Jass... Kjeda meg litt, så her er et forslag. Jeg begynte dessverre å kjede meg litt midt i prosessen også, så ble ikke helt gjennomført.

4. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    cmfossum, du slo meg. Men det skal vel ikke så mye til heller da :lol:
    Han blir sikkert fornøyd med din ;)

5. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Hehe, jo takk. Jeg jobber med grafisk design (farlig å si når man poster ting man har laga på 40minutter...)

Jeg vil anbefale deg å lage logoer i illustrator og ikke i photoshop. Dessuten er det aldri en god idé å lage logoer som baserer seg på en bakgrunnsfarge! man burde ha en som fungerer både i farger, sort/hvitt, liten, stor og på alle mulige fargede bakgrunner.

6. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hehe, er vel ikke sånn veldig interresert i photoshop og bilderedigering. Det blir mest når jeg kjeder meg og når noen spør om logoer og sånn.

7. alekstef2

alekstef2 Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    2
    Poeng:
    125
    Du mener at du anbefaler han å lage logo i Illustrator sant? Bare lurer på om det er en skrivefeil der, siden jeg har lært at man skal bruke Illustrator til logoer siden det er vektorgrafikk..

8. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Um, ja seff... skrivefeil delux. *edit*

9. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Yeah, Synes det her var bra greier. Masse fete klipp, bra flow osv. Det som ødelegger det for meg er en nesten fullstendig skivebom på lipsyncinga... Har bare sett gjennom en gang, men så ut som det var omtrent 90% bom. Det synes jeg ødelegger en ellers veldig fin video. Det er kult at man ser at det ikke er lyssatt.

Ser også at dere har tatt logoen min til hjertet :) Hadde vært hyggelig om du hadde svart i den tråden du ba om logo at du faktisk brukte den. Kan sende deg den i .Ai og/eller .pdf så du kan bruke den stort også...

10. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    cmfossum, den posten din burde kanskje være i "Musikkvideo" tråden til Bajazz?

11. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    ah damit... bare å se på tidspunktet for posting ;)

Del denne siden