Trenger intro!

En tråd i 'Introer og logoer' startet av mariusp, 18 Aug 2008.

1. mariusp

mariusp Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei, jeg trenger en intro til MSP Productions! Har ingen idèer så alle forslag tas imot med stor takk;)
    Det hadde hjulpet ekstremt mye!

2. An10Bill

An10Bill Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Sv: Trenger intro!

Når du sier INTRO så tenker jeg automatisk på en INTRO til en film - noe som normalt bør lages med bakgrunn i filmens tema osv. Men det er kanskje en animert logo du tenker på? -En slags vignett eller noe ? Slik som f.eks 20th Century Fox, Corolco, Miramax for ikke å snakke om MGM og alle de store selskpene har ?? Sistnevnte er jo vesentlig enklere sden den kan gjenbrukes i alle produksjoner osv. Men det er uansett ikke lett når du er helt uten idèer eller ikke har noen forslag, så da hiver jeg bare inn en tanke:

MSP med store bokstaver som scroller fra venstre mot høyre og tilbake igjen
    Deretter zoomer MSP inn over hodet på den som ser og inn på skjermbildet...... Flash og Productions kommer til syne under MSP satidig som små "sparkles" blinker i MSP bostavene.
    Avslutt med fade to black.... Det hele timet til "Homage to the mountain" fra Yello..... Kompletterer man det hele med lydeffekter f.eks når den zoomer inn over hodet, gjerne da i surroundkanalene, så bør det bli ganske kult. Programmet Blufftitler er kjekt å bruke til slikt..... Men man kan selvsagt gjøre det i AE eller annet også, dog jeg tror BT er mer enn greit nok til oppgaven.... Spørs hvor avansert man vil gjøre det.....

Som sagt, bare et forslag siden du ikke hadde noen idèer selv :)

--
    An10Bill

3. mariusp

mariusp Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Takk for forslaget;) Har ikke peiling på hvordan jeg skulle laget det med et program, har heller ingen slike programmer som du nevnte.. Kunne noen laget et forslag slik som det har blitt gjort andre steder her på sitet? Hvis ikke det er for mye å spørre om ;-)

Bra forslag an10bill!

4. An10Bill

An10Bill Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Tja, har ikke mulighet akkurat nå (er på jobb), men kan se om jeg kan få kokt i hop en slik animert logo til deg i løpet av kvelden. Hvilken output vil du ha fila i? AVI, MPG2 (m2v + ac3 fil) eller ? Hvilken oppløsing skal jeg ta sikte på ? Standard PAL DVD ? 4:3 eller 16:9 ?

Bare litt kjekt å vite så du får det slik du trenger det....

--
    An10Bill

5. mariusp

mariusp Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Hei, tusen takk,

Standard pal dvd er best, ellers kan du bruke MPG2 eller hva som passer deg best;) :) ;D

6. An10Bill

An10Bill Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

OK - begynner å lage noe etter at ungene har lagt seg - sender deg PM med informasjon vedr nedlasting når den er klar.

--
    An10bill

7. mariusp

mariusp Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Kjempe bra!

8. An10Bill

An10Bill Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Har sendt deg en PM med nedlastingsinstruksjoner :)

Lykke til.

9. MJ

MJ Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Msp er btw et av verdens største actionfilm selskaper..

10. mariusp

mariusp Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Har hørt noe sånt ja.. Har lagd filmer med dette siden jeg var 10 år så det er min lille gullgruve.. ;)

Del denne siden