Introen er ikke helt ferdig. Ideen med ringene kom da jeg skulle lage ringmail-rusting, pussig hva man kan finne av gamle saker. Hehe Introen kan lastes her. edit: har også tenkt å prøve å gjøre om ringene til trekantliknende ring - da blir det nok stiligere - men da må jeg bli flinkere å kombinere ringene, hehe.
Foreløpig har jeg bare Bryce 5, som er et landskapsprogram (kjempedårlig ifølge av de fleste, som jeg er enig i). Skal iallfall kjøpe Animation:Master, og det ser ut som jeg må ta hele greien på nytt - men innimellomtiden får jeg leke med Bryce 5
Re: Triangle Studio Dette kan bli stilig Håper du får til trekanter, da dette gir en bedre mening til navnet
Re: Triangle Studio Nå har jeg kommet litt videre, og vil gjerne ha tilbakemelding - men jeg skal rendere slutten pga teksten og logoen - dem har eg ikke arbeidet skikkelig med enda. http://home.no/melwasul/intro.mov - Quicktime som kom rett ut fra Adobe Effects, gikk helt strålende bra mens Windows Media-filen, som Windows Movie Maker gjorde filen ganske treg og hakkete men en ting er irriterende for jeg tenkte å bruke en effekt fra Pinnacle Studio 9, men fikk ingen mulig å flytte over avi-filen, selv ikke med avi ingen komp. Prøvde flere filmformat og kodeks - men nei... Studio 9 er noe dritt Trekanter kan jeg prøve når jeg får A:M, for det er ikke mulig å lage noe former med Bryce 5.
Re: Triangle Studio Nå har jeg prøvd litt med trekanter - ikke så veldig bra laget, men går fint så langt tenker jeg - hittil jeg får A:M Også har jeg laget test-logo til Triangle Studio Den er videoen som jeg renderer nå - kommer senere Bedre nå? Gir disse nye designene mer mening til navnet?