Tutorial til Movie Maker

En tråd i 'Tutorialer' startet av mrvon, 17 Mai 2007.

1. mrvon

mrvon Cadet 1

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Jepp, jeg trenger en tutorial til windows movie maker, og helst en forklaring på hvorden man bruker det!

Edvin

2. Unknown

Unknown Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    1. Rediger posten din isteden for dobbelpost

2. søk på google etter movie maker tutorials

3. mott

mott Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Fikset skrivefeilene.

Man trenger vel ikke akkurat en tutorial til Windows movie maker, siden det tar 5 minutter å sette seg inn i programmet.

Microsoft har en
    Get started with Windows Movie Maker side hvis det trengs. :wink:

4. alekstef

alekstef Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Får jeg gi deg et tips? Ikke begynn med Movie Maker. Det er noe DRIT! Avid FreeDV er gratis og 20 ganger bedre enn Movie Maker. Vær så snill, for din egen del, bruk noe annet enn MM.

5. pelsen

pelsen Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Er enig med alekstef. MM er noe dritt! Jeg brukte det en liten stund, men måtte bare gi opp. Du kan bare ha 1 videospor og 1 lydspor, noe som er ubrukelig visst du skal ha musikk, men også lydeffekter som skytelyd eller andre ting. Du får helt greie program til under 1000 lappen. Les guiden under Programvare forumet.

6. damageX2

damageX2 Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    trodde nesten tråden var en spøk. du burde ikke bruke det for det er så begrenset og når du rendrer kan det oppstå errors som gjør at mellom noen av klippene dine blir det en frame som er svart med hvis skrift oppe i vensere gjørne, og det er ikke kult. sett noen "musikkvideoer" på nette med dette og. jeg kjønner fort hvilket program som har blitt brukt da:p

7. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det funker med flere lydspor i MM! Hvis Du legger til musikken du vil ha først, så exporterer du hele filmen, deretter legger du den ferdig-exporterte filmen inn på MM igjen.
    Yay! Lydeffekter :lol:

8. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det virker som at de har slutta å gi det gratis... Når jeg kikker på siden dems står det at det er Discontinued :?

9. MacGuffin

MacGuffin Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det stemmer, men det finnes sikkert [ame=http://www.google.com/search?client=opera&;rls=en&;q=avid+free+dv+download&;sourceid=opera&;ie=utf-8&;oe=utf-8]ute på nettet ennå[/ame].

Del denne siden