Unge filmskapere følger drømmen med tv-serie!

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av Jardoss, 30 Jun 2014.

1. Jardoss

Jardoss Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Heisann dere!

Etter mye arbeid, slit, en bilkrasj og noen sammenstøt med politiet, har vi endelig ferdigstilt vår lille svarte-komedie TV-pilot: CLOWNE.

I Oktober ifjor satt vi (en gjeng med 18/19åringer) ut med 80 000kr, et kamera, godt humør og en idé om en TV-serie vi mente hadde potensiale til å bli noe større: en historie om en mann som må tilbringe sin samfunnstjeneste som en klovn.

Sjekk ut piloten her:

Produksjonen var langt ifra en lett prosess; mye gikk galt, som nevnt krasjet vi en bil på første produksjonsdag, vi mistet skuespillere og locations, politiet ble litt involvert (*kremt*) og det virket egentlig som om det ikke skulle funke. Men, nå er vi her. CLOWNE er ferdig, og vi sier oss ganske fornøyde med det endelige produket!

Etter en liten tur innom det store lerretet, har vi altså valgt å legge ut første episode på nettet i sin helhet, og er VELDIG interessert i å høre deres mening om den, generell tilbakemelding, kritikk, og om dere tror vi har en sjanse på å nå den store drømmen: Netflix.

Vi har jo hatt litt “suksess” med tidligere prosjekter (Everywhen, som nå et ute på DVD og BluRay i 57 forskjellige land), men dette er noe vi virkelig vil at skal fungere, så vi håper virkelig dere kan ta dere litt tid til å se piloten, og så gi oss noen hyggelige ord, eller slakte oss, om det er mer deres stil, haha [​IMG] Vi søker kritikk, men tar selvsagt i mot ros også.

Ser frem til å høre hva dere syntes! Vil dere ha en episode 2?

-Jarand

Tom liker dette.
  2. Kittehguys

Kittehguys Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    0
    xD
    ..
    ..
    ..
    ..
    Tom for ord....
    *kremt*
    Først vil jeg si....SYKT bra flyt på engelsken der, vi kan alle engelsk men vi mangler flyten så det høres ikke naturlig ut, kanskje derfor vi velger å gjøre det i norsk nå.
    Har ikke sett hele enda da jeg har litt mye å gjøre men det lille jeg har sett så langt er så bra at jeg holdt på å falle av stolen, skal se resten ved senere annledning, men om det er like bra som de minuttene jeg har sett nå så har dere gjort det veldig veldig bra :D
    Jeg vil gjerne se mer om du/dere har flere på lager, skal linke dette til resten av kittehguys så de får sett på det og, for dette var faktisk bra saker :)
    Lykke til videre og stå på :D

Edit : etter å ha sett hele så må jeg bare si at det var en fengslende morsom kortfilm dere har laget og jeg vil gjerne se episode 2 av den :D

Sist redigert: 7 Jul 2014
  3. HongKaakon

HongKaakon Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Gleder meg til Episode 2! Dere kicker ass!

Del denne siden