Ute etter filmmiljø i Trondheim?

En tråd i 'Regissørenes og manusforfatternes forum' startet av Plecto, 19 Okt 2009.

1. Plecto

Plecto Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei. Jeg er en 20 årig student i Trondheim som er ute etter et filmmiljø her inne. Er det noen her inne som driver med film i Trondheim eller som vet hvor jeg skal gå for å finne et slikt miljø? Jeg kan stille opp med utstyr og har en viss peiling på lyd, kamera og klipping.

2. pgnja

pgnja Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei, jeg også leter etter et slikt miljø rundt Trondheim. Er selv fra Stjørdal og kunne tenkt meg å komme i kontakt med personer med interesse for film!

3. Blaasmo

Blaasmo Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Hei du

Jepp, jeg driver mye med film i Trondheim. Jeg er 17 år og går media og kommunikasjon.
    Miljøet er ralativt lite, men det er da litt som forgår. Det største miljøet er helt klart gjennom filmproduksjon på NTNU. Der bør du prøv å skaffe deg litt nettverk.

Det blir også engang i blant laget litt større prduksjoner, hovedsakelig da av studenter. Hvor da nesten hele filmmiljøet i Trondheim er i drift. I sommer ble denne skutt: Moves - Trailer on Vimeo

Nå for tiden så er det mye filmkurs på gang, hvor det ofte er mange fra filmmiljøet, blant annet NTNU. Heng deg på: http://www.facebook.com/event.php?eid=166710731239&ref=ts
    De som har dette filmkurset har også mye å gjøre med film i trondheim, http://www.ekkofilm.no/ De er også utrolig flinke.

også kan du bli medlem her:
    http://forum.uffit.no/viewtopic.php?t=551
    Da får du en del info om ting som skjer, workshops osv.

Dette er hva jeg kommer på i farta, må bare spør vist du lurer på noe.

Sondre Blaasmo

4. Hallojs

Hallojs Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Har jo student-TV også da om du er interessert i det...

5. Plecto

Plecto Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg kan jo henge meg på dette filmkurset som du linket meg til, men jeg vil samtidig ikke føle meg som en tilhenger når det kommer til filmproduksjonsferdigheter (hvis det er er et ord) og erfaring.

Hva har du gjort tidligere pgnja? :p

6. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Finfin trailer, Blaasmo.

Jeg holder til en 1t+ sør for Trondheim, hvor jeg driver spesifikt med etterarbeid. Har mest erfaring som colorist og med DVD authoring, og kan gjøre relativt mye med DVD-menyer og fancy scriptinig om nødvendig.

Kontoret er rett ved bussholdeplassen ved E6 på Berkåk, med under et minutts gange fra kontoret. Er også 5-10 minutters gange fra togstasjonen.

Sist redigert: 19 Okt 2009
  7. pgnja

pgnja Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Tenkte jeg skulle svare deg på melding Plecto, men du har vist full inboks ;)

8. Plecto

Plecto Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Prøv igjen :p

9. stiane

stiane Cadet 2

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: Ute etter filmmiljø i Trondheim?

Er selv student i Trondheim, veldig gira på*å*møte likesinnede. Gjerne prøve å lage litt filmer osv. :)

10. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Ta kontakt med Prosjektor.net - de trenger til tider hjelp med diverse på sett vet jeg. Jeg har kontor vegg i vegg med dem inntil videre.

11. agenten

agenten Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Nettopp flytta på hybel i Trondheim, da det ikke var tilbud om Media&Kommunikasjon der jeg bodde før. Er veldig interessert i å bli med i et eller annet filmmiljø, savner egentlig likesinnende mennesker som interesserer seg for det samme o_O

(btw, om det ikke kom fram så er jeg 16 år og nettopp innflyttet ;) )

12. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Kan også være en idé å følge med på nyhetsbrevet til Midt-Norsk filmsenter. De hadde en liten samling senest i dag på Nova.

I nyhetsbrevene får man info om bl.a. samlinger.

Del denne siden