Ute etter filmmiljø i Trondheim?

En tråd i 'Regissørenes og manusforfatternes forum' startet av Plecto, 19 Okt 2009.

1. Plecto

Plecto Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei. Jeg er en 20 årig student i Trondheim som er ute etter et filmmiljø her inne. Er det noen her inne som driver med film i Trondheim eller som vet hvor jeg skal gå for å finne et slikt miljø? Jeg kan stille opp med utstyr og har en viss peiling på lyd, kamera og klipping.

2. pgnja

pgnja Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei, jeg også leter etter et slikt miljø rundt Trondheim. Er selv fra Stjørdal og kunne tenkt meg å komme i kontakt med personer med interesse for film!

3. Blaasmo

Blaasmo Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Hei du

Jepp, jeg driver mye med film i Trondheim. Jeg er 17 år og går media og kommunikasjon.
    Miljøet er ralativt lite, men det er da litt som forgår. Det største miljøet er helt klart gjennom filmproduksjon på NTNU. Der bør du prøv å skaffe deg litt nettverk.

Det blir også engang i blant laget litt større prduksjoner, hovedsakelig da av studenter. Hvor da nesten hele filmmiljøet i Trondheim er i drift. I sommer ble denne skutt: Moves - Trailer on Vimeo

Nå for tiden så er det mye filmkurs på gang, hvor det ofte er mange fra filmmiljøet, blant annet NTNU. Heng deg på: http://www.facebook.com/event.php?eid=166710731239&ref=ts
    De som har dette filmkurset har også mye å gjøre med film i trondheim, http://www.ekkofilm.no/ De er også utrolig flinke.

også kan du bli medlem her:
    http://forum.uffit.no/viewtopic.php?t=551
    Da får du en del info om ting som skjer, workshops osv.

Dette er hva jeg kommer på i farta, må bare spør vist du lurer på noe.

Sondre Blaasmo

4. Hallojs

Hallojs Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Har jo student-TV også da om du er interessert i det...

5. Plecto

Plecto Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125